(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÂSIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÂSIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaleminize yüreğinize sağlık üstadım. Vatanımızın üzerine oyun oynayanlara milleti çirkin emellerine alet edenlere iyi bir gönderme olmuş değerli kaleminizi kutluyorum saygılar sunuyorum..
Vatan için analar nice yiğitler doğurdu da... ''Tüfek icat oldu, mertlik bozuldu,, Çok yerinde sözlerdi aslında şiiri şiir yapan tema ancak; ne söylersem laf_ı güzaftır. Efendim, takdirlerim kalem ehline...
Beklenmedik anda ortaya çıkıp Satılan vatanın haline bakıp Yenilen haltları kursağa tıkıp Bu soysuz düzeni yıkar bir Âsım. Asımın nesli olana bu uğurda olana ne mutlu selam ve saygılar güzel bir şiirdi yüreğinize sağlık
Asımın nesilleri bitmez sayın şiirlerin ziyasi.Allahım hilelerini elbet bozar bu vatana kastedenler var ise.Çünkü evliyanın,asfiyanın yaşadığı topraklarda ihanetin bedeli ağır olur.
Allah senden razı olsun Ziya Bey Kardeşim. Türk Milleti Yunus misal davrandıkça ürkek zannettiler. Artık yeter ... Selâm ve sevgiler gönderiyorum Denizli'den...
yüreğine sağlık asımın nesli yavaş yavaş kendine geliyor kardeş kalemine duyarlı yüreğine sağlık apo yu memnun etmek için akılsızların sayısı bile Urfa nın plaksı ağabey tebrikler selamlar
Vatanımızın üzerine oyun oynayanlara
milleti çirkin emellerine alet edenlere
iyi bir gönderme olmuş değerli kaleminizi
kutluyorum saygılar sunuyorum..