Ademoğlu, deriz ya; bir baba bir anadan; Sorumsuzca aldanır, şeytanın neşvesine? Birçokları nedensiz çıkarken zıvanadan; Bürünür edepsizce bir kancık kisvesine.
Dâva; peynir karası, kurtlanmış, kokmuş beyin; Hakim kesilir başa, çelimsiz akıl ile. İstediğiniz kadar, bu devran çökmüş deyin; Ya da; her dem taşlayın, söz ile çakıl ile.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİSVE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİSVE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslında çok sakinim, hani kuzu misali. Yeter ki çökmesinler çuluma, hasırıma. Zıvanadan çıkarım, cinnet de geçiririm Yeter ki basmasınlar kırk yıllık nasırıma.
Ben de böyle deyiverdim değerli üstadım...Hani sözünün üstüne söz olmazdı aslında ama şiirin çağlattı beni...
Kişi ne olursa olsun; zengin, fakir farketmiyor...Her insan öz benliğini yaşar vesselam... Bunu farkeden kaleme selamlar, saygılarımla...Eyvallah üstadım...
Kimileri sağırlar, kimileri bakar kör Dinsizler çoğaldılar suç işler bile bile Haram helala bakmaz ne kaparsa onu yer Ziya usta yorulma sen ne desen nafile
Dâva; peynir karası, kurtlanmış, kokmuş beyin; Hakim kesilir başa, çelimsiz akıl ile. İstediğiniz kadar, bu devran çökmüş deyin; Yada; her dem taşlayın, söz ile çakıl ile.
Her gecenin bir gündüzü,her yaratılanın bir nedeni var tebrik ediyorum selamlar...........
...Diyorsunuz yani! Doğru söze; hak etti, denir... Söz yenilir içilir gibi değilse de...Eh artık! Muhatabı kimdir, onu kendi bilir... Efendim, tebrik ve takdirlerimdir hep son sözüm... Çözüm kişilerin derdidir...
Çok takdirlerim muhteşem hiciv yazan kalem ehline... İyi dileklerimle, esen kalınız!
Tebriklerim, selâm ve saygılarımla.