sabahları bir telaşı olmalı insanın akşamları da öyle, sevdikleri yanında olmalı sofrada bolca, tabak, bardak, kaşık çatal
yemek kokusu doldurmalı tüm odaları fırından yeni çıkmış ekmek gibi, sevgi kokmalı en çok, boş kalmamalı kanepeler
gömlek, çorap, pijama, yorgan yastık her biri bir köşeden çıkmalı darmadağınık olmalı her yer, toplarken söylenmeli evin annesi
ütü tasası çekmeli, kirlenen perde kaygısı evin her bireyi farklı bir şey istemeli, kimi çay, kimi kahve, kimi meyve, kimi sevgi yorulmalı anne, sızlanmalı ama hepsi naz
nazını da sevdikleri çekmeli , anlamalılar şımartılmak ister evin direği, bakanı gözyaşları dökeni, bir demet çiçek sıcacık bir sarılış, alnına konan bir buse, yok eder bütün derdini, kederini bilmeliler
dağınık olmalı yuva dediğin, dağınık sevgi sağanağı ıslatmalı her kareyi gülüşler uçuşmalı, kapılardan odalara hava mis gibi çay kokmalı, en çok da baba anne, yâr kokmalı, dağınık olmalı yuva dediğin…. ….dağınık….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dağınık olmalı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dağınık olmalı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dağınık olmalı yuva dediğin, dağınık sevgi sağanağı ıslatmalı her kareyi gülüşler uçuşmalı, kapılardan odalara hava mis gibi çay kokmalı, en çok da baba anne, yâr kokmalı, dağınık olmalı yuva dediğin…. ….dağınık….
GÜNAYDIN HATİCE HANIM ; ASLINDA ÇOKTAN SEÇMELİ ANKET GİBİYDİ..BAZEN EVET, BAZEN HAYIR, BAZEN HİÇ BİRİ , BELKİDE ÇOĞUNCASI HEPSİ DENECEK CEVAPLAR İÇEREN......ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM DOLU BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ VEDE KALEMİNİZİ ... SELAM VE SAYGIMLA .
Dağınık olmak gereksinim; ne güzel olurdu o Pazar sabahları babamın kahvaltı hazırladığı, annemin bizi şımarttığı öğleden sonraya kadar süren sofra dağınık çay , kahve içip güldüğümüz günler. Ailede görülen yaşanmalı eş ile de belki kendi yuvanı seçtiğinde; dağınıklık içindeki kızgın olunduğunda bile hissedilen sevgi ile ...
Teşekkür ederim kendi adıma şiirinizin hatırlattığı önemsenmesi gereken duygu yoğunlukları için.
dağınık olmalı yuva dediğin, dağınık dopdolu olmalı, şen şakrak seslerle çay kokmalı mis gibi, en çok da baba kokmalı anne kokmalı, yâr kokmalı, dağınık olmalı…. ….dağınık….
dağınık olmalı yuva dediğin, dağınık
sevgi sağanağı ıslatmalı her kareyi
gülüşler uçuşmalı, kapılardan odalara
hava mis gibi çay kokmalı, en çok da baba
anne, yâr kokmalı, dağınık olmalı yuva dediğin….
….dağınık….
GÜNAYDIN HATİCE HANIM ;
ASLINDA ÇOKTAN SEÇMELİ ANKET GİBİYDİ..BAZEN EVET, BAZEN HAYIR, BAZEN HİÇ BİRİ , BELKİDE ÇOĞUNCASI HEPSİ DENECEK CEVAPLAR İÇEREN......ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM DOLU BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ VEDE KALEMİNİZİ ...
SELAM VE SAYGIMLA .