Şarap kızılıydı şafak Yorulmuş güneş yastık eylemiş dağları Gökte sancılı bir ay Bulut çekilse birkaç yıldız düşecek Sokakların sinesinde uyuklayan kedilerimi uyandırmaya Küçük bir aydınlık yetecek…
Birazdan Markiz de kapatacak kirli dükkanını Cebimde paslı üç beş kuruş Ucuz şarap kokusu bir yokuş Ah şu dizlerim titremese Çıkmaz mıyım karşımdaki bağlara….
Ey gözleri sürmeli Eleni Yorgo’ nun şarabına değmiş yanakların Ve dudaklarında bir mahzen koyuluğu Damıtır içimdeki sözcükleri…
Hadi fısılda yalnızlığım kayalıklara Yosun tortusu bir koku Eleni’nin izleri Sahilde kum çeker deniz Mavisi omzuma yüklüydü türkülerin…
Ki karşımdaki martılar şimdilik suskun Teknelerin göğsünde köpüklü dalgalar Şimdi yağmur yağacak kaldırımlarıma delik buluttan
Hadi kaldır elindeki kadehi Eleni Bir yudum düşsün sözcüklerinden güneşe En azından ıslatalım çatlak dudaklarımızdaki derin özlemi… Hadi Eleni tut ellerimi…! Kalmayalım yarım… Dizlerimiz denizde gözlerimizde yetim martılar…
Neyse Eleni şimdilik susalım Bak görüyor musun uyandırdık yine yakamozu…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELENİ VER ELLERİNİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELENİ VER ELLERİNİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Bak görüyormusun uyandırdık yine yakamozu''......... Mükemmeldi eser emeğini kutluyorum Yüreğine kalemine sağlık , Yürek sesin hiç susmasın Saygılar selamlar.........
Bak görüyor musun uyandırdık yine yakamozlar
yakamozları kendi keyfine bırakarak imgelerle bizi buluşturan bu güzel kaleme selam