“Ben ilkin Nisan’da vuruldum Sonrasında hep sonbahardı kıyıma vuran söylenmemişliğim…”
Hep alaca karanlıktı yalnızlığım Tenha sokaklarıma üşüşürdü Başıboş kaldırımlarım Büyütürdü hep gölgelerin suskunluğunu Mahpusluğum hep o vakit başlardı penceremde…
Gözü yaşlı olurdu hep göğün yüzü Gri bir hüzün çökerdi bilmediğim şehirlere Bir karabatak olurdu düşlerim Batıp derinlere batırırdım ayrılığı içime Sessizce yağmur kanardı buluttan Ben izlerdim yaralanan yanlarımı…
Günlerden Nisansa susardım hep Yetmezdi hep kelimelerim dudağımı ıslamaya Sığındığım çınar ağacının göğsüne yaslarken başımı Hep başımdan vurulurdum aklım toprağa emanet….
Şimdi yüz görümlüğü gelinlik dallarda açan çiçekler Bahar kokulu gelincik dudaklı sevgili Hadi biraz arala kapalı pencereni Yarım bardak su saksıdaki sevdiğin begonyaya Kalan yarısıyla mesela visalimiz için içelim…
Olmadı yağmur kurutalım kirpiklerimizde Bir yanımız çöl kurusu Bir yanımız muson yağmuru Elma gibi ikiye ayıralım dünyamızı olur mu...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HEP-1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HEP-1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi yüz görümlüğü gelinlik dallarda açan çiçekler Bahar kokulu gelincik dudaklı sevgili Hadi biraz arala kapalı pencereni Yarım bardak su saksıdaki sevdiğin begonyaya Kalan yarısıyla mesela visalimiz için içelim…
Olmadı yağmur kurutalım kirpiklerimizde Bir yanımız çöl kurusu Bir yanımız muson yağmuru Elma gibi ikiye ayıralım dünyamızı olur mu...
Güzel anlatımın finali harikaydı üstadım Severek okudum Yüreğin kalemin var olsun Saygılar
Bahar kokulu gelincik dudaklı sevgili
Hadi biraz arala kapalı pencereni
Yarım bardak su saksıdaki sevdiğin begonyaya
Kalan yarısıyla mesela visalimiz için içelim…
Olmadı yağmur kurutalım kirpiklerimizde
Bir yanımız çöl kurusu
Bir yanımız muson yağmuru
Elma gibi ikiye ayıralım dünyamızı olur mu...
Güzel anlatımın finali harikaydı üstadım
Severek okudum
Yüreğin kalemin var olsun
Saygılar