karanlık bir lambada titrer gibi kıvrak omuzlarında bohem pırıltılı aşk titri güneşe aşererce mayıs tıpkı dimdik yağmurda ıslanmış gibi koptu kopacak çağıltılı aşk damlaları kocaman ellerde kaçak çırpınışlar titriyor lambada karanlık bir kıvılcım hepsi sonra düşecek dilden gam...
söylesene güzellik sen tam olarak nesin yürüsem uzaksın kapasam gözlerimi çırılçıplak şuh bir resim ne verdin bana söyle ne içirdin ki böyle karakolda sorguda gibi içim
yüksek mi burası üşüdüm sanki ürperdi içim başım dönüyor sebepsiz! bakma öyle çakmak taşı gibi sokulma aklıma gerginim işte, suskun uykuda dilim yatak yorgan ben böyle değilimdir aslında denize ilk girer gibi ürkek yükseklik korkum var benim ondan yıldızlara bile ayakta bakamam!
dün çiçekleri okşarken gördüm sizi evvelki gün sahilde uyandı içimdeki tüm çocuklar çiçekleri çok severim bende İlhan Berk değil mi o elinizdeki ne tesadüf en iyi dostumdur kendileri! sorun isterseniz tüm sayfaları ezbere tanır beni! ben de karalarım bir şeyler tanırsınız belki ben ToprağınSesi ? kahretsin, tanımadınız değil mi haklısınız suçunuz yok hiç söyleyemedim ki...
durun! durun öyle gitmeyin hemen içimdeki ekinler biçiliyor benim Ninova olmalısınız siz ya da kayıp gemi Truva’lı mısınız yoksa yok yok bir kişi olamazsınız siz bir kişiye bir arada vermez tanrı bu kadar bonusu olamaz, bir kişiye sığmaz bu kadar ıtriyat deposu...
gitti işte yine seni işe yaramaz bunak cesaretsiz korkak ahmak ne kazandın şu şiirden ha bunca emek onca zaman var ya şâir efendi seni cümlelerinle birlikte gömmeli...
( ve güneyden esen hafif yel gibi sol omuzdan dokunur bir kuğu duyar şiir tanrıları kulunu! )
’Rumca biliyor siz!’ !
’ki...kii... kim ben mi! ’
’Evet deminden beri Rumca dergi okuyor siz’ ?
’ şe..şe.. şey ben aslında hay aksi çay!!! üzerinize gelmedi değil mi’
’yok, yok anladi ben sizi... benim adim Eleni, akşam dokuz gibi arayin beni’
’ tamam ben aşkım arıyacak sizi dokuzda , saat kaç şimdi!’
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELENİ 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELENİ 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gitti işte yine seni işe yaramaz bunak cesaretsiz korkak ahmak ne kazandın şu şiirden ha bunca emek onca zaman var ya şâir efendi seni cümlelerinle birlikte gömmeli...
Göm beni şairim, hep orada kalayım...kıymetsiz sözcükler mezarlığında.
gitti işte yine seni işe yaramaz bunak cesaretsiz korkak ahmak ne kazandın şu şiirden ha bunca emek onca zaman var ya şâir efendi seni cümlelerinle birlikte gömmeli...