eser dağ başım sözüm rüzgar olur buz kokusu hasret bu tüter eteklerinde kekik birazcık kar düşer göğsüme yürekte bir öykü duman duman...
yağmur düşer toprağa dışarıda fırtına kerpiç evler çamurlu yollar harman sonu bir sarı tek çeşmede koyun sulayan çoban çalan kaval sulanır suskun ay ya da o dolunay yamaçta yakamoz gölgeler gezen bir gri bulut sessiz...
heyhat...!
bahar sancısı sıcaklık bu sonbahar hatırası bir günce karayı damıtan bir gece akarsu kenarında demlenen kelimeler dervişin kapalı dudaklarında yankılanır bir türbenin kenarına yapışırken parafin taşlarda mumlar mahzende sözcükler veli kesilir dışarıda sisli siluetler içeride mevlevi aşklar
yeşile aşk katan bakışlar kışlar yastıklarda rüyası yarım kalmış ermişim gözü gökte biat eder toprağa gül dalına konan serçe naçar ŞEMS kararır RUMİ susar kuyu dibi derin sonsuz bekleyiş kamışlara kalır nehir ney tam buraya tambura yürek atışına aşk akışında haykırışa karışır gül kökünde toprak yağmurunda rüzgar yaradanın aş(k)ında bir semazen döner eteklerinde dünyanın ekseni....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vayyy vayyy vay yav biz görüşmiyeli siz bayağı bayağı yıldızlaşmış ustalaşmış ,döktürmüşsünüz gerçekten severek zevkle okuduğum a dan zye süper dizelerdi dostluk sevgilerimi bıraktım sayfanıza
vavvvvvvv ! seni görmek ne güzel hülyalı sabahların hicranlı geceleri... güzel olan her daim güzel olan dost yüreğindir bilirm... beğendiğine çok sevindim....En derin dost sevgi ve saygılarıyla ....
bahar sancısı sıcaklık bu sonbahar hatırası bir günce karayı damıtan bir gece akarsu kenarında demlenen kelimeler dervişin kapalı dudaklarında yankılanır bir türbenin kenarına yapışırken parafin taşlarda mumlar mahzende sözcükler veli kesilir dışarıda sisli siluetler içeride mevlevi aşklar
yeşile aşk katan bakışlar kışlar yastıklarda rüyası yarım kalmış ermişim gözü gökte biat eder toprağa gül dalına konan serçe naçar ŞEMS kararır RUMİ susar kuyu dibi derin sonsuz bekleyiş kamışlara kalır nehir ney tam buraya tambura yürek atışına aşk akışında haykırışa karışır gül kökünde toprak yağmurunda rüzgar yaradanın aş(k)ında bir semazen döner eteklerinde dünyanın ekseni....
. .
Çok Güzel di üstadım severek okudum, Yüreğine kalemine sağlık, Yürek sesin hiç susmasın Saygılar selamlar................
yeşile aşk katan bakışlar kışlar yastıklarda rüyası yarım kalmış ermişim gözü gökte biat eder toprağa gül dalına konan serçe naçar ŞEMS kararır RUMİ susar kuyu dibi derin sonsuz bekleyiş kamışlara kalır nehir ney tam buraya tambura yürek atışına aşk akışında haykırışa karışır gül kökünde toprak yağmurunda rüzgar yaradanın aş(k)ında bir semazen döner eteklerinde dünyanın ekseni....
ne kadar güzel bir paylaşım gönül sesini kalemini tüm kalbimle kutluyorum can oğlum sevgilerimle
Ey hayat! Sana her an yeni isimler takıyorum. Bembeyaz bir sayfayla önüne diz çöksem... Döksem içimi, bir içim su gibi enine boyuna... Anlamazsın ki beni! İsterimki Mevlanam pirim gibi dünya ile birlikte dönmek
Tebrikler sevgiler bıraktım sayfana değerli kardeşim saygımla ablam
yüreği burcu burcu şiir kokulu can ablam benim bu eşsiz güzel yorum için çok ama çok teşekkür ederim.... En derin sonsuz saygılarımla o güzel ellerinden öptü bu kardeşin....
ellerinize sağlık muhabbetlee