Mistik Filmin Fragmanıydı Gidişin
hayrettin taylan
israfil’in surları sırlarında ördüğü sensiz dünyanın sonuyum sonum orada başlangıcıma yamalanır eskimez denilen sevdanın şırıngasını sunuyor ilklerin matemlerini nakışlıyor sevmek dünyanın sonu gibi betimsiz anlara akıyor ruhum şeytanın akıl yağıyla farklı tatların uçurumundayım beni senden yasakladılar aşk ve nefis bir kadının kansık deminde kaybettim senli aşkı günah bir tarzdır, tardiyeleri yazmayı yasaklar illaki gitmek bir tarzdır, ağıtları yazmayı saklar illaki 2… bakir düğmelerini açtı hazın istendik gömleği hakir görülecek kadar değildi günahın elleri içsel meryem’in yürek kızı doğana dek güzel aşk yok bulantının imgesinde kendimi bulacak gerçeğin tınısındayım yaşanırlığın kutsi bağrında devriyesi gezilen tutkundayım gayrı 3… sözsüz bakışının son işvesinde belirecek anlatın özüne dönüş rekorları kıran filmim oynanacak bahtında doğruları iyice bileyecek dinletin sana gelişimin masalında dirilecek aşk aşküstü yüceliği emzirecek bulutsu bakışın yağmuru sevdiren gözyaşınla tanışacak ezilişimin toprağı yeşerecek sevdamız… sensizliğin tercümesini yapacak zamansızlık kurdu yalnızlık trajedisinde yaralar oynayacak sensizlikle bilinmezlik tablosunda gözlerin gülecek alemin kalemiyle seveceğiz işimiz bu olmasa da… 4… zekeriya bensem yüreğimdeki ormanın ceylanı sensin yüreğimi ikiye ayıran mistik gerçeğin kokusunda uyandım doğru olan yoldaydı, yolculuk o’naydı … bütün peygamberlerin mucizelerindeki an gibi karşılıksız karşındayım tektonik bir olay gibi algılarımın tepesindesin benliğimi iliştirdin aşkın ilençlerine ayrıcalığın ilk baharını yaşattın iliklerimce ölümsüzlüğe mozole gibi yansık kaldı cemalin gelişine ait metinler okudum, meryemsi anlardan sen geldin, sen’den geldi, giden sadece gidendi |