(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Pür-ü Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Pür-ü Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir serbest ustasından böylesi beyitler okumak şaşırtıcı, üstelik cinas cinas üstüne:) Demek ki bu işe gönül veren, emek veren, hele bir de Allah vergisi bir yazma yeteneği varsa her türde etkili eserler veriyor. Kutlarım usta nakış nakış emeği ve yüreği. Selam ve saygımla.
Elbette usta, hece saymak kolay, kafiye bulmak kolay, ama onlarca sözcüğü bir nakkaş edasıyla ve bir anlamlar bütünü teşkil edecek şekilde işlemeli ki şiir olsun, sayfanızdaki gibi. Bu arada mahcup ettiniz beni:) Tekrar saygılar.
eyvallah üstat ne haddimizdir ustalık hele bu gibi zor zanaat da ( ben öyle diyorum hece şiirlerine) naçizane karaladım bir şeyler ama şu da var ki; şiirse mutlaka bir şeyler olmalı tasta, ille sayı tutturmak usul gütmek değil herhalde
vuslattır önsözü açlık tok adı bastıramazsan kork basar tokadı/
Dizelerinizi okuyunca aklıma gelen şu cümleleri yazmadan geçmek istemedim açlık öyle bir kapıdır ki ne kadar açsan o kadar eğilirsin diyordu ! heryerde tanımı aynı açsan eğilirsin ötesi boş, rezillik..naçar her neyse az kelimeyle çok şiir ... paylaşımınız için teşekkürler, saygımla...
sayfanıza ilk uğrayışım ve yine ilk kez böyle bir yanıt aldım ki çok değerli, çok memnun oldum... Teşekkür ederim, dağarcığıma sakladım ve saygıyla selamlıyorum sizi sağlıkla kalın...
KAY GİBİ DEĞİL DE, SÜT GİBİ RIZKIMIZ OLDU. NE MUADİL BİR SÖZ İÇİN BAĞDAT'A GİDERİM, NE DE ORADAN GELECEK BİR SÖZ SULTANI BEKLERİM. TAM BU NOKTAYA DÜŞEBİLECEK EN ANLAMLI SÖZ, " VAR OLANDAN DAHA MÜKEMMELİ GELMEMİŞTİR" SÖZÜDÜR. BENDE DE KISKANÇLIK MI BAŞLADI NE ?. KALEMİN KALEMİM OLSUN ŞAİR. YÜREĞİNE SAĞLIK
Bu tarzda şiir yazanlar ne derler bilemem ama ben bu şiiri çok sevdim. Cinaslar harika. Her şeyden önce tavrı çok hoş şiirin. Yani cinaslı şiirlerde sert üsluba daha sık rastlanıyor sanki. Yani hiciv filan... O nedenle çok başarılı ve özgün olduğunu düşünüyorum. Serbest şiirler kadar keyf vermesi de cabası.
bu deneme ise,usta olunca uğramak değil hep şiir'de kalmak lazım demekki...
tebrikler usta kalem ...