Çekilirken kelimeler mahzenine Hep yalnızlık yakamozlara kalırdı suskunluğun mavisinde Derin hasretlerin çizilen güncesinde Ay doğar sokaklar boğulurdu Ankara’da…
Alabildiğine bir karanlık çökerdi tüm caddelere Rıhtıma koşan birer çocuk olurken kumrular Nakaratındaki şarkılar donardı Soğuk bir ayrılığın kar dökümlü senfonisinde…
Sonbaharlı sözcükler dökülürdü Keskin uçlu mısraların mevsimsel kılıcındaki kinayesinde Şairler vurulurdu Daha az önce gezindiği kendi kaldırımlarında Caddeler beşeriyetin ölüm barikatlarını kurardı toprak/da…
Bir memleket hasreti eserdi rüzgarın ellerinde Avuçlarında gurbet besleyen Anadolu kokulu bir şair Zindandan hep yazardı sevdiğine sevdalı mektuplarını Zulasına sakladığı biraz toprağın sevinciyle…
Gömülmek değildiyken tarihteki niyeti, Bir vatan mezarlığı bir de Piraye’siydi tek dileği Uçurumlara atılmış ruhuna eşlik ederken kalemindeki şiirleri Vatan kokulu hasreti buluştu bir aşkla bir kavşakta Yaşamla ölümün arasındaki bir Araf’ta…
Bir “Nazım” toprağa Bir yazım sayfalara Bir yazım kışında buz tutan kuraklığa Bir ayazım sol tarafıma eklenirken Kelepçelerin pası sinmiş bir şairin yüreği geldi aklıma…
Sürgünde sürgün verdi hasretin Sakın üzülme “Piraye-“ Yüzümde üzüm, gözlerin esmer tenli toprakta Sen asma suratını büyüsün göğsümüzdekiler Sana birazdan memleket kokulu mektuplar yazacağım Hücremin açık demir parmaklıklarının arasından….
Satırlarıma başlamadan önce seni memleket kadar özledim Şimdi son vermeliyim mısralarıma Önce memleketime göm beni Sonrada sen gel senin için açık bıraktığım yürek yatağıma…
Takvimde birler çoğalıyorken Bir sen bir vatan bir bu şiirler 1,1,1, oluyor, hep toprakta dik duran gölgesini istediğim o çınarla ….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
,,, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
,,, şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir “Nazım” toprağa Bir yazım sayfalara Bir yazım kışında buz tutan kuraklığa Bir ayazım sol tarafıma eklenirken Kelepçelerin pası sinmiş bir şairin yüreği geldi aklıma…
Sürgünde sürgün verdi hasretin Sakın üzülme “Piraye-“ Yüzümde üzüm, gözlerin esmer tenli toprakta Sen asma suratını büyüsün göğsümüzdekiler Sana birazdan memleket kokulu mektuplar yazacağım Hücremin açık demir parmaklıklarının arasından….
Satırlarıma başlamadan önce seni memleket kadar özledim Şimdi son vermeliyim mısralarıma Önce memleketime göm beni Sonrada sen gel senin için açık bıraktığım yürek yatağıma…
Takvimde birler çoğalıyorken Bir sen bir vatan bir bu şiirler 1,1,1, oluyor, hep toprakta dik duran gölgesini istediğim o çınarla ….
Çok güzel bir şiirdi anlam ve anlatım bakımından severek haz alarak okudum, Yürek sesin hiç susmasın....... Saygılar selamlar...........
bir yılı doldurduğumun sonradan farkına vardım... Ve sen nazlı gülüm her daim bana yazmama güç kattın ya okumanla yorumunla daha ne diyeyim... Pembe bir teşekkürler Nazlı gül hocam ....
Bir sen bir vatan bir bu şiirler
1,1,1, oluyor, hep toprakta dik duran gölgesini istediğim o çınarla ….
BEN GELDİİİM SOBELEMEYE HARİKASIN GENE CAN OĞLUM ŞİİRİN BİLGİSAYARIMDA BİLESİN SEVGİLERİMLE