(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dayan Yüreğim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dayan Yüreğim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hanımefendi dayan yüreğim dayan demesi kolay, dayanması için ip uçları ve yöntemler geliştirmek te gene bize düşüyor galiba... Güzeldi tebrik eder saygılar sunarım.
engelli bir çocuğun denizden korkuşu gibidir bizim de yaşamaktan korkuşumuz. Onun için hep sırtımızı dayayacak dağ gibi bir baba ararız hep. Bazen bir dost, bazen bir kardeş kutlarım kaleme yön veren yüreğinize sağlık arkadaşım sevgiler
Bilirler Gülşen şairim bili,rler elette... Ama içine düştükleri vudumduymazlık, sadece "ben, herşeye bana, benden sonrası tuan olsun" düşünceleri, yalnız sabahı - akşamı değil, toplumsal olan, bütün insanlara ait olan herşeyi unutturmuş onlara. Elbette güneşin doğacağını... her karalığın sonunda mutlaka bir aydınlığın olacağı, hiç ama hiç ilgilendirmiyor, düşündürmüyor onları; "anları" değerlendirmekten başka. Öyle oldu şimdi toplumsal ve insancıl sandığımız, sokakaları silme dolduran, işe yarama insan profilleri.
Yine çok güzeldi şiirin. Severek, tat alarak okudum. En yüksek notu da hakketmiş bence. Bu saatte bile tatveren tınıları tüm hüzünlerini bastımış. Esenlik ve mutluluk dileklerimle selamlayıp kutluyorum Gülşen şairim sizi. Kemal Polat