ıslanmak deli yağmurlarda seyretmek güvercinleri su tutmuş kaldırımlarda ikimizli an(ı)ları savuruyorum ve bazen saatlerce yürüyorum parkamın ceplerinde ellerim ellerimde ellerin hâlâ
şimdi artık uzun kuyruklar yok sinemalarda şemsiyelerin altında yabancı yüzler ve hiçbirinin sana benzemiyor gözleri kazara seni hatırlatsa kahverengi ceketli bir adam ses tonundan tanıyor Hayyam* çoktandır hayalinle başbaşa çay içemedim Bakırköy’de
la havle neden? tamda bıraktığın mevsimde yine Nişantaş’ında “küpeleriniz ne kadar ilginç matmazel” dediğin yerde hadi es/geç anlamsız bir rüzgâr gibi vazgeç yeniden korkak bir çocuk kadar artık çok geç çok geç
yağmurun arka fonu Farjad sanki ses tellerimde geziniyor arşe tek oktavlık bir notayım bu koca şehirde sensiz sessiz ve tiz bir çığlık dudağımda (adın) … la(l)
ve sen bir şey söyle diyorsun
bir intihar gecesinde var gücümle haykırdığım son şiirdi ismin belki açık unuttuğun radyoda eski bir şarkıydım ve kendi rüyasından kaçan bir peri (seni ben kurtarmadım)
bilmem içini rahatlatır mı bunca yıl sonra -“beni sadece sen sevdin”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...la(l) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...la(l) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir intihar gecesinde var gücümle haykırdığım son şiirdi ismin belki açık unuttuğun radyoda eski bir şarkıydım ve kendi rüyasından kaçan bir peri (seni ben kurtarmadım)
bilmem içini rahatlatır mı bunca yıl sonra -“beni sadece sen sevdin”
SENİ OKUYABİLMEK BİR AYRICALIK OLMALI. AYNI ZAMAN DİLİMİNDE SOLUK ALMAK MUTLULUK VERİCİ. iNŞALLAH BİR GÜN NAKLEN DE TANIRIM SENİ, DEĞERLİ DOST...
ŞİİR NASIL YAZILIRIN İNCE İNCE İŞLENDİĞİ BİR SAYFASIN SEN. DUYGU VE DÜŞÜNCELER, BUNCA GÜZEL NASIL ANLATILIRI MERAK EDENLERİN FENOMENİSİN SEN...
Zehra Birsen YAMAK senin için yazmış olabilir mi bu şiiri..?
''Hem kuru dal ucunda,hem de yeşil yaprakta Böylesine tezada nasıl saklanmaktasın Sen şiirsin güzelim kim bilir kaç toprakta Yeşerip de serpilen güller koklamaktasın''
Başı, ortası sonu acı bir aşkın duygu duygu ç/ağlaması... Hele ki son satır var ya:
bilmem içini rahatlatır mı bunca yıl sonra -“beni sadece sen sevdin”
...
Vesselam sevmek de sevilmek de duyguların en asili olsa gerek... Aşk... Kendinden geçmek, asıl özü bulmak olsa gerek... Hep ellerden kayıp gitti en masum aşklar... Dile vurulamayanlar ve içte kanatılanlar... Âşık ve sevgili enler onlarda... O yüzden aşk filmleri, hikâyeleri, şiirleri hülasa en ilgi görenleri... Zira her canda başka başka yaşanır bu duygu, etkisi bir ömür sürer hakiki aşk ise bitmez...
Duyguları yaşattı şiir...
Teşekkürler...
Nicelerine, şiirle...
================================================= e d i b / a h m e t
Her zaman derim şiir diye roman sayfalarını okurum bu kız başka bir yazar içinden dökülenler,,,,,,,,,,,,,,,,nefisti yine şair diyebildiğim sayfalardan biridir,,,ben bir türlü olamıyorum,,,herkes yazamaz işte,,,,,,,ne yapalım,,))
Yer mi yarıldı altı aralıklarla yoksa sen mi k/oydun yüregimi vahşide oysa bir meydan yokluğunu hatırlatan niş/anıyla hemde ve gidişine ağlamayan o gözlerim ki yağmurlara davetkar şimdi fi'de saklı k/af d/ağından medet beklemiyor artık
bir intihar gecesinde var gücümle haykırdığım son şiirdi ismin belki açık unuttuğun radyoda eski bir şarkıydım ve kendi rüyasından kaçan bir peri (seni ben kurtarmadım)
bilmem içini rahatlatır mı bunca yıl sonra -“beni sadece sen sevdin”
mükemmel bir çalışma hele final müthiş gönülden kutluyorum sevgimlesinn
Arsız bir anevrizma saplanır bazen yüreğime ve çoğu şiirden olmaz bunların. Ya çok üzüldüğümde ya da içimi ara sıra saran anlamsızlık ve merhamet arası adını koyamadığım bir ağrı bir sancı bir boşluk kapladığında.
Bu seferki şiirden olmalı ya da fondan ki bu konudaki maharetini bilirim yakından ayrıca. İyi müziklerle âşinalığını şâirin... Ve bir buselik makamla eşlik et dedi şiire o konuşan müzik;
Bir yolda yürüyorum ellerim ceplerimde Kerhen yanımdasın gibi yüzün Dargınsın belli Ama yine de hakkın yok ellerimi bırakmaya Sen mahur su damlası Sen Şems-i papatya Hem neyi değiştirir bakmasan bana Dargın ya da küs uçursan saçlarını Gökteki elmassın Yerde ne varsa...
Sevmek varsa kâniatta Ve ölmek bile yaşamaksa bu uğurda Tüm tabiat sensin Sorunsuz sorgusuz Yaşamak sa soluksuz biat Sen buhurdan kar tanesi Sen avuçlarımdaki pınar Sevmek varsa dünyada Ve yanımda sen
Ve yıkılsa dünya üzerime Sormam neden!..
umarım sayfanın büyüsünü bozmamışımdır ki aksi halde af dilerim...
her daim şiirle ve hürmetle...
Serhat AKDENİZ tarafından 12/18/2012 9:30:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
Serhat AKDENİZ tarafından 12/18/2012 9:31:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
şimdi artık uzun kuyruklar yok sinemalarda şemsiyelerin altında yabancı yüzler ve hiçbirinin sana benzemiyor gözleri kazara seni hatırlatsa kahverengi ceketli bir adam
Duyguların serbest bir şiirin dizelere aktarımı çok güzeldi. Beğeniyle haz duyarak okudum. Kaleminiz var olsun.sevgiler