Zifiri bir yalnızlığın orkestrasında Notalar yutkunacak düşerken perdelerden Neşter izli kalır kayan yıldızlarda Nasırlı aşklara kalacak derin izler Az öncesi teri dökülen buluttan geriye
Sökük kalan mevsimin yırtığını Dikecek belki sararmış gazel Resimler gizlenirken kafesindeki göğsünde Havalanacak son kalan serçe uçurtmaların yanına
Titrek bir yıldızı ısıtacak eski sarılmalar Ve yağmur ıslatacak kuruyan dudakları Ben saymayacağım ne ıslanan ceketleri Ne de o kahrolası gezdiğim caddeleri
Saklı sevdaların şarkıları kanatsa da dudaklarımı Yaşarmış yerlerde yaşlandırdım geceleri Saçma sapan çektim tüm senli sapanlı yanlarımı Vurdum vuruldum tam orta yerimden Saatler tam on ikideyken bekledim gelmeyişini
Yoksun biliyorum gelmeyeceksin Gideceğiz Sol omzumuzda martılar Sağ yanımız yalnızlığımıza emanet kelebekler Uçup göçeceğiz iklimlerini bilmediğimiz diyarlara Ama hep seveceğiz eskilerdeki eskitemediğimizi…
Yağmurlarda coşan nehirlerimiz koşarken denizlere Hep kuru kalacak bir yanımız kuraklığında… Tıpkı dudaklarımızdaki sevmeler gibi…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kısa kelimeli rast gele şiir... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kısa kelimeli rast gele şiir... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayal gücünüze diyecek yok doğrusu...Kelimelerle de çok güzel oynuyorsunuz,bunu bir kez daha anladım...Kelimere istediğiniz gibi hükmedebiliyorsunuz...Bunlar yeteneğinizin üstün olduğunu gösterir.Ben her okuduğumda keyif alıyorum..Kaleminiz hiç susmasın...Sevgi/saygı...
Renkli yüzünüzdeki güzel yorumunuzla bana hep ama hep yazma gücü veriyorsunuz. (bunu en içten söylüyorum ) Bu sözler her insanın gururunu kabartır... Kelimeler hükmetme ve yetenek kısmını anlamsamda üstün ola tel şeyin sizin içtenliğiniz ve yüreğinizin olduğunu bilirim... Keyif almanız benim için büyük mutluluk... Aslında bugün yazmayacaktım ama yine bana enerji verdiniz.Kaynağı güzel sözlerinizde ziyade nedenini bilmediğim bir çoşku...
Çok teşekkür ederim... Sonsuz saygı/sevgi ve en derin selamlarımla....
ne güzeldin şiir...teşekkürler sevgili dilek yıldızı....bugünlerde rahatsızlığım dolayısı ile çok fazla gelemesem de şiirlerinize, her zaman beğenerek okuduğum bir kaleminiz var...sevgiyle ve tebriklerimle...