beni salak bir dergici şair sandı bu gece güldüm bende....
Lan Getirin armutlarımı ayvamı yiyecem bu gece :-))
EEE salak ben paramı basıyorum Hıyar kafalı türkülerimle Keşke şair gibi olsam genede yazamazdım Paralı dergilerin renkli sayfasına kendimi
Beni şair yapmaktan bahseden La yazmıyorum ben gelişi güzel yazan olarak İçime atıyorum dergilerin kahramanı
De hadi get ne beni dergine abone et Ne beni şair et Zaten içim cebimle boş Yoksa bak karışmam Dante’dindeki Tarancı gibi
Tararım ulan saçlarımı rüzgar gibi Şairlik kolay harcın işçiliği değil bilirim O dergileri kıvırıp atarım sömüren gecenin içine Lan get kanım azaldı egom uçtu Kuru toprak sayfa…
Ünbet künbet küdürdek de get be Ben miyim ki şair müsbettesi Kusura bakma param yok Yoğunum basıyorum rast gele defterime zaten şiir
Sömürme beni Ey edebi/ yat uyusun mu hep Gömülsün ünbet künbet ve tüm şairler Al ulan al bu şiir olmasın Ben yazdım bozdum bu uyumu Osman Efendi al sana iki şiir ödülü gazide Tak gez Tokat’lı kızarır umarım yüzün şiirle
Ala parayla etme şairi davet mekana Al mekan al berceste şiirler hep senin olsun Lan sakın ha sakın şiir seven gibi görünme karşımda Tamam mı ulen..Kel kafalım get bana anlatma bir daha
Şiiri hep yürekten yazanlar parasız yazarlar Gün pazartesi olsa bile Pazar sız ama içindeki gibi…. Güm bed (kötü) kümbet Osmanlı Sakın takınma O kılıfı ) Ha ha nina ……..oynaya oynaya….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN ŞAİR DEĞİLİM Kİ.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN ŞAİR DEĞİLİM Kİ.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şimdilik desteğin için teşekkürler, ben biraz döveyim sonra birazda sen döversin onlar :-)) Yinede desteğin için sonsuz teşekür dağların en güzel çiçeği...
şimdilik desteğin için teşekkürler, ben biraz döveyim sonra birazda sen döversin onlar :-)) Yinede desteğin için sonsuz teşekür dağların en güzel çiçeği...
Yıldızcık abim..Ismini daha yeni öğrendiğim Murat abim.. Zişan abla kendine yazılan şiirinde yorumunda belirtmese öğrenmeyecektim heralde.. Bu arada o şiirde çok güzel olmuş o ablaya yazdığın.. Sinemi sorma..Sinemin durum daha berbat sesi gitti bir ayda konuşma yasağım var şiir okuyamıyorum konuşmamda bile zorluk çekiyorum.. Bu arada yazdığına gelince..dergi bilmem ne edebiyatın siyasetine giriyor ona değinmeden..abi sen benden çok daha iyisin peki bana gidipte nasıl üstadlık veriyorlar?. bilmem..
Şair-i Sinem-i Güzel tarafından 11/30/2012 12:30:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sömürme beni Ey edebi/ yat uyusun mu hep Gömülsün ünbet künbet ve tüm şairler Al ulan al bu şiir olmasın Ben yazdım bozdum bu uyumu Osman Efendi al sana iki şiir ödülü gazide Tak gez Tokat’lı kızarır umarım yüzün şiirle
Ala parayla etme şairi davet mekana Al mekan al berceste şiirler hep senin olsun Lan sakın ha sakın şiir seven gibi görünme karşımda Tamam mı ulen..Kel kafalım get bana anlatma bir daha
Şiiri hep yürekten yazanlar parasız yazarlar Gün pazartesi olsa bile Pazar sız ama içindeki gibi…. Güm bed (kötü) kümbet Osmanlı Sakın takınma O kılıfı ) Ha ha nina ……..oynaya oynaya….
Şair değilken bunu yazan şair olduğunda nasıl yazar ..............! Tam Şairsin üstadım beğeni ile okudum yüreğine kalemini selamlıyorum, Saygılar selamlar..............
İlginc bır hikaye dost kalem:) şok oldum okuyunca...
Herkes bır yolunu bulmuş hayatını devam ettirmekte...Üstüne para verip dergide yayinlatmak, iyi fikir aslında kervana siz de katılmış olurdunuz.Biz de alkışlar, bır zamanlar Dilek yildiz i dostumuz vardı, meşhur oldu, unuttu derdik...:)Siz ne yaptınız :) oldu mü şimdi:) Bizim umutlarımızı da bitirdiniz...:)
terlik mi,süpürke mi topuklu mu merdane mi hangisini istersiniz sayın dilekim yıldızım...la ve lan kelimeleri hiç yakıştımı bakim hımmm kafana kafana hangisini yapıştırayım üstte bahsi geçen şiddet unusrlarının ...şiddete karşıyım ammaa velakin sen şimdi kaşınıyosun döfecem seni :)
KüL_K€DİSİ tarafından 11/29/2012 9:11:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
:)) sen şair değilsin aslında hiç birimiz şair değiliz...ama edebiyat denizinde birer damlayız o denize karışan ...olsun yinede küçümseme kendini yazdıkların yabana atılır şiirler değil ;) seviyorum senin kalemini...edebi/yat dostumuza slm olsun edebi bozmasın yatsın uyusun ;))
şair değilsin biz hayali şiirler kendimiz uydurup okuyoruz sayfandan maksuscuktan:))