Hatıraların sedef kapısı çınlayan sessizliğin aralığında toz kaldırıyor dört nala söndürülmemiş kireç kuyusu uzak özlemlerin külü tan yerinin dudaklarında aşk tragetyası vuruyor kendini yer açıyor sözlere erosun oku.
Neresinden tutayım ki ellerinin çetrefilli tarih yazıyor gözlerin kayan yıldızsevgi sözlerin dolaştı aşkın kayığı defalarca yıllanmış yalı kıyısında yaralı bayrak gibi yenilgilerimi astım talan edilen yüreğime yandı güz rengi gürültüler.
Kesiliyor ömrüm saklanıyorum dönüştüğüm harflere küstah bir çiçek takılıyor şarap rengi yakama karanlığı taç yapıyorum saçlarıma. Tükendi şarkılar sol çekmecesinde tozlu arşivin yandı hüzzam makamında lambaları gecemin tek seyircisiydi ay ışığı sesine bağışladığım penceremin.
Korsan mitinglerde sorgulandı ölülerin suskunluğu mezarlar kazdırdı bir kibrit çakımı bakışlar boyacının sandığında beyaz gömlekli kadın ağlar tanrısal uçurumların çayırlarında ot ol üstüme düş isterdim sonsuzlukta...
virüs ülkesinde tek kişilikti aşk kanat şakırtısı idiolojilerde söküp atamadım hasreti sesim soğudu toprağın türkülerinde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
S/onsuzlukta Toprağın Türküsü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
S/onsuzlukta Toprağın Türküsü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÜNAYDIN DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU ; ÇOK DERİN VE FELSEFİ BİR GİRİŞTİ..HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM GÜÇLÜ KALEMDEN....ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..... SAYGI VE SELAMLARIMLA.
Böyle güzel bir şiiri eleştirmeden geçemeyeceğim. şiir çok güzel imgeler çok güçlü. Okumaya başlıyorum Bir noktaya geliyorum nefesim bitiyor. Aşağıda verdiğim bölümde biraz sarkma var sanki.
''Kesiliyor ömrüm saklanıyorum dönüştüğüm harflere küstah bir çiçek takılıyor şarap rengi yakama karanlığı taç yapıyorum saçlarıma. Tükendi şarkılar sol çekmecesinde tozlu arşivin yandı hüzzam makamında lambaları gecemin tek seyircisiydi ay ışığı sesine bağışladığım penceremin.''
Merhabalar efendim...evet gerçekten sarkma vardı sayfanıza sarkarak şiirinizi okuma fırsatı buldum:) Sizin her sayfaya yorum yapmadığınızı düşünerek beğeni ve yorumunuza teşekkür ediyor saygılarımı sunuyorum...Ayrıca şiirinizde ince bir gönderme vardı.Umarım yerine ulaşmıştır..
Poseidon çayırlarında Dolaşıyorsun dalga dalga Dört yunusun çektiği arabanla Kalbime tuzaklanmış Üç başlı mızrağın elinde Hedefindeyim tüm kalbimle Acımıyorsun Vuruyorsun
SEVGİ YAZAN KALEMİYİN RİTMİ ŞİİRLERİN DANSIDIR...
Şiirimi okuduğunuz veya okuyacağınız için teşekkürler…
...........................................Saygı ve selamlar..