Büyüdükçe küçüldü eski çocukluğumuzun masalı Ejderhaların gezineceği bir göl kıyısında yaşarken yürek ülkemiz Yarım bir elma şekeri hayat ve tatsızdı nefese çekilen hava Bir o kadar doğan güneş şerbetiyle ışık saçarken Saçaklarda sallanan sivri buzlar çürüdü Her biri yürek ortasına düşerken tuz buzunda paramparçaydı Dondu her yer cam gibi Pencereler kırıldı kuşlar dondu buğulanan pencerelerin önünde Düştü her şey donan serçelerle toprakta ısınmaya Ölüm yağdı ansızın mevsimindeki kasımlarla Kış biriktiren apansız özlemler toplarken avuçlar Toplar damarlar dondu sol pompasındaki akan nehirleri donduran Üşüdü ten dondu şiirindeki göl… Ve turnalara kaldı tüm dualar gidenlerin ardından Kalanların dizleri hep toprağı hançerledi Kabarık küçük kahverengi tümsekler hep göğe yakın kaldı Uçarken ruhlar irem bahçesine konmaya Şiirler durgun kaldı sahipsizce Gece ve toprak hep karanlıktı kalem dökülürken yağmurla yerin derinliğine.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir "tükenişin öyküsü" sanki..." kuşlar dondu buğulanan pencerelerin önünde..." Yaşama asılmak denen şey işte bu...Her dizesinde,bitişe sürüklendiğimizi açıkça hissediyor ,hatta izliyoruz.çocukluğumuzla ellileri aşkın yaşşlarımızda, o bitmeyen met-cezir'lerin girdabında, değirmen misali ,dönüyor başımız.Ha bitti...ha bitecek, yokluğa sürüklenen ,o doyumsuz güzel yaşamlarımız...Çok...çok beğendim bu harika bir şiir...hisseden yüreğe yazan kaleme selam olsun.Kutlarım..sevgi ve de saygılar size.
Saygıdeğer fevzi abim benim, bu eşsiz güzel yorumlarınla beni fazlasıyla onurlandırıyorsun hep...Şimdi sana ne kadar teşekkür etsem az gelir bilirim. O yüzden hep gönlümün bir köşesinde hep size olan saygım var bilesiniz. Sanalda olsa burası siz benim yürekten hissettiğim abimsiniz... Bu güzel yorumu yapan elleriniizden öper en derin saygılarımı sunarım....
"İşte geldik gidiyoruz Şen olasın Halep şehri..." dedirtin bana.Şiirinin çoğu yerinde" boğazım düğümlendi " derler ya hani, göz pınarlarıma gelen yaşı ,böylece içime ...içime akıtım. Yazdıklarım övgü değild onlar "aysbergin "görünen yüzüydü ...Fazlasını hakkettiğini biliyorum. İlhamın her dem ,böyle bol olsun sevgili küçük şairem benim.Sevgiler.
Üşüdü ten dondu şiirindeki göl… Ve turnalara kaldı tüm dualar gidenlerin ardından Kalanların dizleri hep toprağı hançerledi Kabarık küçük kahverengi tümsekler hep göğe yakın kaldı Uçarken ruhlar irem bahçesine konmaya Şiirler durgun kaldı sahipsizce Gece ve toprak hep karanlıktı kalem dökülürken yağmurla yerin derinliğine.
CAN OĞLUM BEN DE SENDEN ÖĞRENDİM JANET İN ÖLÜMÜNÜ ÇOK ÜZÜLDÜM ÇOK
ünlü yada ünsüz, profösyonel yada amatör her yazan değerlidir... ki onları duayla anarken yazdıklarıyla onları yaşatmak yad etmek, her kalemin borcuddur diye düşündüm... Ve çok üzüldüm bir kalemin yitip gitmesine...
Annem benim en derin saygılarımla ellerinden öptüm...
ölümsüz olmadığını bilen ruhlar,,,uyanıktır her zaman,,,yaşam rüyasının bir gün biteceğine inanan,,,o yüzden hep toprağa yakın bir alçak gönüllüdür gerçek yürekli insanlar...en güzel şey dost toprak kokusudur veysel inde dediği gibi...gerisi boş işte...
bugün senden duydum janetin ölüm haberini .. öyle kötü oldum ki.. birden bire yorumları geldi aklıma.. ve şimdi ölüm temalı bir şiir daha.. yine janete sanırım.. ışıklı olsun yolu diyorum tanrıdan rahmet diliyorum...
janetide şahsen tanımam şart değil ,,,üzülmem için.... ünlü yada ünsüz her yazan kalem için bir matem tutulmalı yürekte. Ki bir sayfayı payşaşmışsa yürekle şiirle..değer verilmeli en azından anılarak....
o bitmeyen met-cezir'lerin girdabında, değirmen misali ,dönüyor başımız.Ha bitti...ha bitecek, yokluğa sürüklenen ,o doyumsuz güzel yaşamlarımız...Çok...çok beğendim bu harika bir şiir...hisseden yüreğe yazan kaleme selam olsun.Kutlarım..sevgi ve de saygılar size.