Biz; Her alaca şafakta devrim türküleri söylerdik Korkusuz neferlerdik alnı ak, omuzları dik Ölmek vardı ya dönmek yoktu Militan bir yürekle sevdik halkımızı Ülkemize sevdalıydık. And olsun ki bu dava ölümünedir Tıpkı; içimde büyüyen sevdan gibi Biliyor musun sevgili! Bir seni, bir de ülkemi canımdan çok sevdim
Dokun; Kanıyor avuçlarım Öfke bulutları sıkışır kirpiklerime Yağmur dokunur yüreğime Vur neşteri akıt yaralarımı Sinsice büyüyor öfkem! Cehalettin bedeli ölüm ve açlıksa Davasından dönen namerttir!
Daha; Çok şafaklar var Bir gün devrimi kana kana içeceğiz Yaşam kaynağı olan ab-ı hayat gibi Bizim sevdamızda, kavgamızda büyük olur Tıpkı sol yanımız gibi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sol Yanımız Gibi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sol Yanımız Gibi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vur neşteri akıt yaralarımı Sinsice büyüyor öfkem! Cehalettin bedeli ölüm ve açlıksa Davasından dönen namerttir!
Daha; Çok şafaklar var Bir gün devrimi kana kana içeceğiz Yaşam kaynağı olan ab-ı hayat gibi Bizim sevdamızda, kavgamızda büyük olur Tıpkı sol yanımız gibi
SEN HAKLI ,BEN HAKLI KİM BU ACILARIN VEBALLİSİ ? İNSANA İNSANCA YAŞAMAK YARAŞIR,BU DÜNYA KİMLERİ YUTMAMIŞ Kİ, HANİ NEREDE DÜNYAYI TİTRETENLER? YÜREĞİNE SAĞLIK CAN ARKADAŞIM DOSTTUM.BAŞARILARIN DAİM OLSUN SEVGİMLE.
Gönül sayfama hoş geldiniz, düşüncelerime katılmak zorunda değilsiniz, kimseden de düşünçelerime katılmasını beklemiyorum, eğrisi ve doğrusuyla benim duygu ve düşüncelerim... Yorumunuz için çok teşekkürler...
Evet daha nefeslenecek yaşanacak günler doğacak şafaklar var,umutla bakmalı o geleceğe harika bir analtımdı güzel eserinizi tebrik ediyor saygılar sunuyorum..
özgürlüğü vurmasınlar ve kokusunu kaybetmesin çiçekler..
'Biz insanlar ayrı ayrı kalmışız, Bölmüş saadetimizi çizgisi yurtların; Biz insanlar ayrı ayrı kalmışız, Gökte kuşların kardeşliği, Yerde kurtların.'(F.H.Dağlarca)
Kutlarım