gözlerimi kapamamı istiyorsun şimdi çaresizliğimin zincirli gemisi ben kara tahtaya yazdığım beyaz tebeşirsin dedikçe biriktirdiğim bunca ganimeti bir anda yok etmemi... anladım ölmemi değil’ kapamamı istiyorsun çenemi!
bir anason çöplüğünden seslendim hep sana yanmayan avuçlarla yürürken sağanak sağanak yüreğimde zafer işareti sarhoşluğu aşkı damıtılmış kahır cenneti sayarak şimdi bardağı uzatıp boşalt içtiklerini deme bana hep kıyıya bir adım varmış gibi sevdim yüzmeyi öğrendikçe çoraklaştı deniz ayılırsa batar, boğulur bir nehir
tamam kapatırım gözlerimi boşaltırım ihtimamları genzimden yaşarım bir kaç yıl daha umut bombardımanlarına beyaz bayrak çekerek aylara bir kahır ekleyip günlerden bir sabah sökerek saatler zaman dilencisi olur tüm çiçekler dik-enli olsun! yazarız gönül mürekkebiyle bir dilekçe biz beceremezsek zaman bizi unutsun!
kırk haber yollarız göklere kırık dökük kalmasın herkes buyursun bir vakit erkenden uyuturuz çocukları kızıl pijamalar giydirerek olsun! insan, zaten en çok unutamadıklarına umuttur diyerek!
hiç tanımaz bakarız bir müddet resimlere kenar süsü yaparız el ele tutuşan siluetleri içlenmeyiz bir zaman gonca gonca ahlar çekerek zaten sevmek dediğin unutmak an’ı bir ömür!
geçerken rastladık der çıkarız çakışan irislere düşerken kucaklamıştık, istemeden bir müddet yalnız kalmayız olur biter keser atarız ya da kareden sarhoşluğa zaten herkes bilir, anlar tüm bağımlılıklar bir kerecikten yola çıkar
’’yaşarım birkaç bin yıl’’ daha öldürür öldürür bakmazsan silerim tüm yaşam izlerini ’’sen yuvada çalı kuşu’’ olursun yine ’’ben kafeste kanarya’’
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Suskunluk Re-çetesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Suskunluk Re-çetesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her şair sevdiğinin dünyasında şiir iklimi yaratır ve meyvesini almak için sözcüklerin kölesi olur yüreği acıya yatıran bir şair okuyorum ama şiir merdivenlerini ağır ağır çıkıyorum.keiyfle..tşk.
anason çöplüğünden kahır cennet zaman dilencisi kızıl pijamalar -----------------------------------sevdim şiirselliği
’’yaşarım birkaç bin yıl’’ daha öldürür öldürür bakmazsan silerim tüm yaşam izlerini ’’sen yuvada çalı kuşu’’ olursun yine ’’ben kafeste kanarya’’------------------------------- Ahmet Kaya'yı yâd ettim.