öpüşmelerin teri bulaşır camların buğusuna dudak kanatan şarkılar çarparken pencerelere ıslak bir mevsim yağar grisinden buluttan sızarak dem çöken gecenin gizli hasretinde...
sevmeler dökülür son kalan ağacın tek yaprağında susar konuşmalar kar döken hatırların yanında ay diz çöker köşede yakamoz uzak bir denize düşer an/kara ben çok sözü kilitledim sözcüklerime cücelerimle küsük kaldı cümlelerim
göğüs çukurumda bir volkan kaynar ve dilsizdi şarkılar gölgeler kara gömlekle gezinirken ortalıkta suskun martılar vuruldu oysa daha düne kadar çığlığındaydılar beyaz kanatlıydılar düşlerdeki gibi inadına gecenin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şiir-85 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şiir-85 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Abim benim haklısın....Dize sayısına göre tabiki yazılmaz. Yoksa iki kelime üç dize bile yerine göre en güzel şiir kii sen bunları biliyorsun benden çok. Yazacaklarım içimde yarım kaldı o yüzden yarım kaldı ondan dedim...
Bak şimdi iki kişi parmak kaldırdı senin güzel ellerinden öpmek için... Bana yazmayı sevdiren abim elllerinden öptüm her daim en derin saygımla...
üstad parmak kaldırıp söz alabilirmiyim;))) biz şair yarım oldu virüsten dediği için yarım şiir istemiyiz dedik ama;)) yoksa iki dizeylede şiir olur da.. ben neden cevap yazdım onuda söyleyeyim bende yarım şiir istemeyiz diye yorum yazdım da ondan.. sanki kaşlarınızı çatmışsınız ve kızmışsınız gibi geldi öyle hayal ettim birden sizi;))) saygım her daim...
öpüşmelerin teri bulaşır camların buğusuna dudak kanatan şarkılar çarparken pencerelere ıslak bir mevsim yağar grisinden buluttan sızarak dem çöken gecenin gizli hasretinde...
sevmeler dökülür son kalan ağacın tek yaprağında susar konuşmalar kar döken hatırların yanında ay diz çöker köşede yakamoz uzak bir denize düşer an/kara ben çok sözü kilitledim sözcüklerime cücelerimle küsük kaldı cümlelerim
göğüs çukurumda bir volkan kaynar ve dilsizdi şarkılar gölgeler kara gömlekle gezinirken ortalıkta suskun martılar vuruldu oysa daha düne kadar çığlığındaydılar beyaz kanatlıydılar düşlerdeki gibi inadına gecenin...
biz virüs falan tanımayız neticeye bakarız dermişim.. ama demiyorum bu kısım harika araya reklamlar koyalım sonra devamı site para kazansın ama değilmi... şaka bir yana yine çok güzeldi yürekten kutlarım değerli şair...
Hassas Yürekli Şairem...İyi ki seni tanıdım... Bizi kimse durduramaz az da olsa şimdilik yok ettim virüsler valla :-) Espirinle gülümsettin...yorumunla onur verdin bilesin...
beğendiğine sevindim ..en derin sevgi saygı ve selamlarımla...
göğüs çukurumda bir volkan kaynar ve dilsizdi şarkılar gölgeler kara gömlekle gezinirken ortalıkta suskun martılar vuruldu oysa daha düne kadar çığlığındaydılar beyaz kanatlıydılar düşlerdeki gibi inadına gecenin..
devamını bekleyeceğim can oğlum en içten sevgilerimle.
GÜLDESTE tarafından 10/31/2012 11:05:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ayrılık pencesinde tutulan o cümleler Vurulur bıleklerine prangalar gardıyan bakıslı gozler Duser askın ustune Izlerler Aşkla ayrılgı nasıl Iyı anlasıyolar mı: diye gecirirken ıcınden Vurur ay orta belden yaran gonlunu Yasariçindeki gök korkusu kadar büyür bir aşk Susar ve yetinir kendince Duygularıyla yap boz oynar gibi akıl ile gonul arası koyar ömrünü kafese İnanmak ister aska ama şeytan hep çeler aklını fıkrıne türlü türlü fıkırler koyar Aşk yalandır O aldatır dercesine Alır başını ayaklar silem için bugulu camdakı o dudak ızlerınıVe bir melek fısıldar Dur genc Düşme tuzaklara o asında en masum asktır Bılesın melekler arasında Ayse Hasan Kuzum Ben Dedim ve kutladım serbest sıır ustasını yurekten varolasın