(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RÜZGÂR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RÜZGÂR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şekilde görüldüğü üzere rüzgarlara yetişmek çok zor olsa da size yetiştim sonunda Çok güzeldi Bir doğa harikası rüzgarla bu denli birleşip savrulabilirdi insan sevdası
Sonsuz selam sevgi saygı ve hürmetimle Çoook beğendim
Güzel yürekten işte böyle güzel dizeler çıkar. Yüreğiniz sağolsun. Rabbim kaleminizi daim etsin. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Rabbime emanet olunuz.
AFET SULTAN HARİKASIN. DÜN TEMBELLİK ETTİM ŞİİRİNİ ŞİMDİ GÖRDÜM. YARINDAN ÖNCE DÜNDEN GEÇ .ŞİİRİNE ARTIK KLASİK HARİKA DEMEYECEĞİM ZATEN BUNU HERKES SÖYLEMİŞ.AMA BEN ŞİİRİ TAMAMLAYAN RESMEDE BAYILDIM.HERZAMAN YÜREĞİN SEVGİYLE MUTLULUKLA COŞSUN AFET SULTAN.
Değerli şaire, selamlar. Ben şiirlerinizi ve şiirinizi bir öğrenci dikkati ile okuyor, gerek kurgu, gerekse yazım tekniğinizi izleyerek ders almaya çalışıyorum. Bu şiirinizin de akılcı kurgusu ve duygusu inanılmaz keyif vericiydi. Sizi selamlıyor ve gelecek derslerinizi sabırsızlıkla bekliyorum efendim. Esenlikler dilerim.
Can dostum Bugün şiir dinletimde sen gelemedin ama, yüreğimdeydin, üzülme e mi?. Son günlerdeki yoğunluk ve koşturmalarım nedeniyle bu defterdeki şiir şölenimin keyfini süremiyorum cumartesiden beri ama, tüm dostların engin hoşgörüsüne sığınıyorum. Benden şiirine yorum bekleme, sana sevgimi bil yeter. Ölene dek dostlarıma bırakmışım yüreğimi, son nefesimde verin geri bana diye.Sevgiyle kal canım.
bayılıyorum senin şu şiirde düzen çalışmana arkadaşım. yürekten kutlarım. şiir adeta güne damgasını vuranlardan. tebrıklerim kocaman sevgi dolu yüreğe.esenliklerdilerim. ( kesinlikle + 5 )
bu şiirin altında sizin isminiz olmasaaydı bile ben okuduğumda bu şiirin sizn şiiriniz olduğunu söylerdim tarzınızı okadar seviyorumki artık bu sayfaya uğramadan gidemiyorum...tebrikler saygımla
Değerli Hocam şiir enfes, kutluyorum..Dün Adana yağmurlu , yüreğim güneşli, aklım ise esintiliydi..Vallahi elektrik kesik değildi..Şiirime yatsı ile ilgili eklemenize teşekkürü unutmuşum.Nedenlerimden dolayı öğrencinizi affedin.. Özür diliyorum..TEŞEKKÜR EDİYORUM.Sevgiler güzel yüreğinize..
evet cok güzel bir siir okuyordum , hata beni alip götürüyordu, ama hepisi okunamiyor.. neyse ki evet sevdaliya yazilan en güzel yürekler satirlari...saygilar...
size yetiştim sonunda
Çok güzeldi
Bir doğa harikası rüzgarla bu denli birleşip savrulabilirdi insan sevdası
Sonsuz selam sevgi saygı ve hürmetimle
Çoook beğendim