(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AFFET BABA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AFFET BABA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sözün bittiği an yine..Boğazım düğümlendi..Böyle bir şiirle gözlerin kuru kalması imkansız..İnsanız biraz toprak biraz suyuz..ve ebediyetin yolcusuyuz.Rabbim tüm ebediyete göçenlerimize rahmet eylesin.Bizleri de doğru yolundan ayırmasın.Sağlıcakla..Saygıyla...
tam puan benden . ustaca bir şiir . profılınıza baktım ilk başta . bir anneymişsiniz dikkatimi çekti . bir annenin bir babaya yazdığı dizeler. ağlayan kalbe tuz basılır hayatla . unutulur kurur biter herşey .şiiriniz o kadar güzel ki! ne yazsam az gelir bu şiire . kaleminize sağlık diyebilirim sadece bu yorum pencerelerinde
sevgili arkadaşım ağlattınız beni :( hele dizeler de baba varsa yüreğim ağladı. sağolasın babaya yazılan her şiir benim olsun izninle, ben bu şiirleri okuyarak biraz olsun hasret kaldığım babaya kendimi yakın hissediyorum sankı yanımdaymış gibi, tekrar yüreğin kalemin dert görmesin çok beğeniyle okuduğum bugün ilk şiirim oldu, en güzel günler senin olsun can ....sevgilerimle puanım 5 ten fazla eder...
GÖZ YAŞI KURUSA DA GÖNÜL GÖZÜ AĞLIYOR GÖRDÜĞÜ HER YARAYI SARGILAYIP BAĞLIYOR BÖYLE BİR EVLAT VARKEN RAHAT UYU SEN BABA AŞKINA YAZILANLAR YÜREKLERİ DAĞLIYOR. ***Her zaman ki gibi yine muazzam bir sevgi, saygı manzumesi. Allah Resulü diyor ki: "Kim bir kız evladı olurda onu güzel yetiştirirse, cennette yerini hazırlamış olur" Kırat süvarisi ne müjdeler olsun.
Yıllardır sakladığınız göz yaşlarını birileri çalmadan keşke ağlasaydınız rahatlamış olurdunuz her halde. Şiir mükemmel,yüreğinize sağlık hocam.Beş puan.saygılarımla...
Kutlarım sizi hocahanım.mükemmel bir şiir.Anne ve babalarımız için ne kadar güzel yazsak,denizler mürekkep olsa yine tam olarak bizim için yaptıklarını yazamayız.Allah rahmet etsin.size ve tüm kardeşlerimden ahirete göçen Anne ve babalara...
burada benim yakından bildiğim tanıdığım üç üstad a.k ,m.g,s.a beni onurlandırıyorsunuz.haddimiz değil sizin yanınızda ama övgüleriniz şeref veriyor.dilerim torpil yoktur hak edilendir denilenler.
gözyaşın ağlamaktan kurumasın sevgili afet abla.gözyaşların akmasın akacaksa sevinç gözyaşları olsun artık. yine dile getirmişsin kalemi.kalemine onu dile getiren yüreğine sağlık.sevgiler öpüyorum.
Sevgili Yakuti'nin "Garip Babam" adlı şiiri arkasına henüz kendimi toparlamıştım...Bu sefer de siz yaktınız yüreğimi ..Sizi saygıyla selamlıyor ve aramızdan ayrılan canlara rahmet diliyorum..Sevgilerimle..
Ben ne yazayım şimdi. Şiirin her türlü güzelliğini barındıran enfes satırlar. Böyle güzel satırları görünce gıbta ediyorum.İnşallah birgün bende böyle şiirler yazarım diyorum. O güzel yüreğinizin çağlayanında ıslanmak, yanında oturup nefes almak ne güzel olurdu. Ruhumuza köprü, kalbimize nurlu kapılar açıyorsunuz. İyi ki varsınız. Rabbim sizin gibi kendi güzel, yüreği güzel insanların sayılarını artırsın. Nice Afetler aramıza katılsın. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum efendim. Rabbime emanet olunuz.
Allah rahmet eylesin.Rahmet bazen yağmur bazen gözyaşı, bazen titremekten avuçlarımızdaki terli yaştır.Rahmet merhametledir, merhamette yanan bir öz,ağlamaktan kuruyan bir çift gözledir
Bu akşam www.siirkultursanat.com da canlı yayında radyo şiirdede okumuş olduğum bu şiir bir duygu fırtınası gibiydi okurken insanın içini burkuyordu Mevlam Babanıza Rahmet etsin afet hanım saygı ve selamlarımla
Dumanı üstünde bu taze şiirle bizleri yürekten yakaladın can dost. Babanın mekânı Cennet olsun. Senin de bu selam durulası ilhamın daim olsun. Yarın Mersin-Mezitlide Güz şenliği fuarındayız yine. İkimizin şiir dinletimiz var. Mersinli dostları bekliyoruz değil mi canım ecem. Sonsuz sevgiler...
gözyaşından da burkuk sözler belki ağlamak ağlayamamaktan daha kolaydır Duygusal zenginliği gördüm güzel dizelerinizde Hem yüreğinizin hem de kaleminizin ne kadar zengin olduğunu şiir anlatıyor
ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR YÜREYİNİZE SAĞLIK AHHHHHHHHHH BABALAR BABALAR İÇİN AĞLAMAK LAZIM YANMAK LAZIM ONLARA HER ZAMAN HER ZAMAN SEVGİMİZİ HÜRMETİMİZİ SAYGIMIZI GÖSTERSEK ELLERİNİ ÖPSEK OLMAZMI HUZUR EVLERİ BABALARLA ANNELERLE DOLUP TAŞIYOR KAHROLDUĞUM İSYANIM BU SAYGILARIMLA
Efendim! Her türlü övgü nâkıs kalacak bu yürek yangını şiir yanında! Radyo Şiir de dinlerken duygulandım, şimdi okurken yandım! Kaleminizin büyüklüğü karşısında bir kez daha hürmetle eğiliyorum. Hürmetlerimle.
Bu mükemmel şiirinizi şirden anlamayan bu kardeşiniz ilk yorumu yaptığı için lütfe bağış layın bugüzel şiiri saygı ile selamlıyorum. mekanı cennet olsun resulü kibriya s.a.s.efendimizin şefatına nayıl olsun.saygılarımla......