ne varsa kaldırın içimden her şey manasız saçma kavramak imkansız olanı biteni arya doldurmak gibi bir saza set çekmek nâfile bedene sekize beş kala hele!
hâkiye benzer uzaktan tüm yapraklar bugün seni giymeyeceğim şen çocuk belki de hiç tükenmedikçe cebinde dünden kırıntılar terinde yalnızlık kokusu ayakların baş zamanı gömmekse ölmek? daha sekize beş var!
kifayetsiz afiyet, tebdili kıyafet salon salomanj hınca hınç tefrika gücü olmuyor gölgelerin ha kurşuna dizmişsin ha karşına! sekiz sütuna çatıysa güneş!
ne varsa kaldırın içimden her şey m/anasız saçma imkansız kavramak biteni, olanla neye yarar arzu doldurulmuş olsa en iyi saatin sekizi bilir dudakları öpülmeyen flütün ne derdi olursa!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
S E K / İ Z şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
S E K / İ Z şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hâkiye benzer uzaktan tüm yapraklar bugün seni giymeyeceğim şen çocuk belki de hiç tükenmedikçe cebinde dünden kırıntılar terinde yalnızlık kokusu ayakların baş zamanı gömmekse ölmek? daha sekize beş var!
Söze gerek kalmamış gerçi ama este geçemiycem çok hoştu mısralar sevgi vede saygılarımla..
Bitti sanılan..
Ama
Sadece üstü örtülen..
ya da
Büyütülmenin
erken sancısı..
her hali çok şey ifade ediyor..
saygılarımla