(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇIĞLIKLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇIĞLIKLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevmek fedakarlık etmek helal kazanmak hakkı yerine koymak düşküne el uzatmak zalime dur demek hak aramak imandandır rabbim imanlarımızı kayim eylesin ablam Allar razı olsun sevgilerimle kardeşin hazani
Erdoğan BEKTAŞ tarafından 10/10/2012 8:06:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
İnsan hakları, tüm insanların hak ve saygınlık açısından eşit ve özgür olarak doğduğu anlayışına dayanır. İnsan hakları, her bir bireye bağımsız seçim yapma ve yeteneklerini geliştirme özgürlüğü sağlar. Bütün insanlar hür, haysiyet ve haklar bakımından eşit doğarlar akıl ve vicdana sahiptirler ve birbirlerine karşı kardeşlik zihniyeti ile hareket etmelidirler.
Bu aşamadan sonra devlet vatandaşın çığlığını nasıl duymak istiyorsa gerisi onlara kalmış hayırlısı
Bende bir emekli çocuğuyum her ne kadar sıkıntıları bilmezden gelmeye çalışsakda ve siz ebebeyinler bizlere her ne kadar hissettirmeye çalışsanızda bizde farkındayız herşeyin ve gerçektende tercuman olmuş dizeleriniz yüreğinize sağlık.
ülkemde pembe tablolar çizilirken nereden çıktı şimdi bu çığlıklar.... efendim, bizim gibi alttakiler ve üsttekileri olan düzeni bozuk tolumlarda maalesef hep bana rabbena diyenler Ülkeleri yönetir. Bir poşet makarna ve yağ ile bir ton kömürle gönüller alınır. Niye derseniz Çok saf Milletizde ondan.Sanki çeplerinden verdiler.Hakkımızn yüde beşini bile vermediler biz yine hamd ettik dua ettik.demekki biz verilenler fazla... Hoca nasrettinin fil hikayesi gibi geliyor bana bu günlerimiz.Çok fazla sızlanmayın dostlar, fazlası gelecek zamların.nede olsa dayanıyoruz Maşallah.. her iki kalemi gönülden kutlarım.
SEN BANA SATILMIŞSIN RUHUN BEDENİN BENİM YARI AÇ, YARI DA TOK MAHKUMOLMUŞSUN BANA İSTERSEM İKİ LOKMA VEREREK DOYURURUM İSTERSEM SENİDE HEP YERLERDE SÜRÜNDÜRÜRÜM BEN DEVLETİM, CİHANIM SİZLER DE TEBALARIM, BEGENMEZSEN GİDERSİN SIRADA BİNLERCESİ VAR.
Tek kelimeyle mükemmel dizel canım bacım. Birçoğumuzun sesi olmuş eserinizi candan kutlarım. Millet ne düşünüyor Bu ZAMLARA Eskiden açlık sınırı vardı ama artık o da yok... Var olun gönlünüze sağlık.Kaleminiz daim olsun. Selam ve saygılarımla.
Her iki yüreğin de çığlığını kutluyorum ablam, biz yazacağız elbet birileri duyacak, baştakiler duymazsa onları başa getirenler duyar en azından:) Çok güzeldi her ikisi de. Selam ve saygımla.
Tüm yüreklere sağlık...Saygılar.