nasıl olur ki yüksek bir tepeden bakmak sana belli belirsiz özlemi susturmaz olsa da bir nebze olsa kuşatmak tüm ovalar bilirken içimi adın gibi
şimdi gidiyorum diyorsun gözlerime baka baka sıradan bir düğüne dâvet eder gibi! bir yırtığı yamayla kandırır gibi söylesene kadın yüksek bir tepeden bakmak sana nasıl olur ki!..
nasıl olur düşünüyorum seni an-tik bir vazoda saklamak alçıdan su geçirmez kirpikler yamarken, teninin yumuşaklığına benzetmek killeri dağarcığı dikenli yarınlar teyellemek dudakları pamuk ipliği!
yoksun yanımda tamam diyerek! saçlarından sürmek arabayı titrek ellerle gamzelerine park etmek yasak yasak yanaşmak, ah be kadın! cümlelerle dört bir yanına dökülürken güller ya işgalcisin ya şâki söyle gülbeşeker zaman döndükçe hücrelerimde seni an-tik bir vazoda saklamak nasıl olur ki!
aniden kurulursa yine orta yere karargah kolay olur değil mi saklamak, saklanmak kirli bir dantel gibi gözlerimdeyken bile
tamam! sağırım, kör kahretsin tamam, hatta ecnebi ama arada hiç mi yıkanmaz insan! hiç mi kanmaz denize arada sesinin buğusu çağırırsa
bana hiç benzemeyen birinin! ’göz yaşlarının sesini ’ çizebilirim değil mi !..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR E C N E B î ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR E C N E B î ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlaşılır mısralar dizmek o kadar da korkutucu değil demek ki. Bugün başka bir şairin şu iki mısrasının, tek bir okuyuşta hafızamda yer edişi gibi. Diyor ki (ki adını hatırlamıyorum şairin ama mısralarını unutmam sanırım) şair; "ellerini özlüyorum tutmak için/ misafirini özleyen evler gibi". Yine de mealen olmuştur sanırım ama gönlüme hoş geldi doğrusu. Bugünkü şiiriniz, bu güzel mısralar sonrası pek hoşluk kattı günüme doğrusu.