artık, hidâyeti derin sularda batık bir tacirdim hayallerini şâki kapmış mülteci...
bilsem ne travmalara bindirirdim cüssemi ne kalabalık gar mahallerine katık eder ne de alacaklı zili gibi ihbarı kendine bile faydasız şiirler düzerdim kendimdeliğin bunca yalnız bunca eşgaliyetsiz olacağını tüm zamanlarımı sarmayacağını bilseydim...
zamanla biri bu batığı tarihe yamardı belki deşifre ederdi bu karanlık Işığı... belki de bir iki mısrada senle dans ettirir gerçi kimseye direk söylememiştim seni bir ömre paralel sevdiğimi!
kendim olduğumda yanımda olmazdın cankurtaran sirenleri gelirdi yanlış ihbara kendime geldiğimde ya sudaki sarhoş gemi şiiri yazardım ya yanlı imgelerle öptürürdüm kendimi
kısa konçlu cümlelerden işkillenmek ve uzun saçlı rüzgârlara inanmamak gibi bir maraz bıraktı bu ışık geride
-bir fırtına vardı sadece ve tek bir cümle hoşça kal dediğinde-
ben artık kimsesizliğin bilinciydim kendi ayakları üzerinde bir başka bedende!
artık bir aşığın biricik, tükenmez, sicili ışıklı tek aşkını ve onun akışını tükenmez kalemlerle üçüncü şahıslara nakşedebilirdim ben kendimi artık sana sadece şiirlerde aşk edebilirdim ben artık, sahiplenme yetkisi kalmamış bir temsilin bozuk siciliydim!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Küfür Ünlemi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Küfür Ünlemi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.