Sevemedim oldum olası Adi adımlarla yürüyen adamları Ardımda güneş var sanıp da Maskara tozunda kaybolanları!
Kimseye değil sözüm Ki; eminim muhatabı zaten bırakmaz kimseye ! Dal budak diken külli hikâyedir Aşk tüm ihtimallerin bileşkesiyse Kesmiyorsa ellerini heyecan Dökülmemişse daha süt dişlerin Çarpmıyorsa dilindeki ana heceleri Çözeceksin dilinden adamlığı o halde Hatta bırak adamlığı Karanlıkta bile sirtaki oynamak senin neyine!
Tutmadım işte oldum olası Benim denizim derin diyen suları Kendine yenilmektir üzülmek en çok Bazen bir deveyi Pir sanmak çok çok Yanılmaktır asıl batan ciğere Adamdan sanmak gübreyi İki kelam arası iki bin redif Yalnızlık gübürüdür ağlamak! Hep dik alınlara vurur güneş Sözünde duranlara denir herif!
Ondan, çoğu adamdan adamdır bende Sakalı hiç tanımasalar da Çoğu adamdan fazladır bazı kadınlar Hiç sünnet olmasalar da!..
Dedim ya Kimse alınmasın üzerine D i r e k muhatabına!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUHATABINA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUHATABINA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tutmadım işte oldum olası Benim denizim derin diyen suları Kendine yenilmektir üzülmek en çok Bazen bir deveyi Pire sanmak çok çok Yanılmaktır asıl batan ciğere Adamdan sanmak gübreyi İki kelam arası iki bin redif Yalnızlık gübürüdür ağlamak! Hep dik alınlara vurur güneş Sözünde duranlara denir herif!
Usta, hayranım kalemi konuşturan yüreğe. Daim çağlasın Niyagara şelalesi gibi karagözlü kaleminizin mürekkebi. Sevgilerimle...
sairin siiri bazen kursun olur ... ben hep bunu söylerim.. yahu siirle vurulur mu ..... vurulur ... basbayagi vurulur iste ...
sevgili Serhat , ama sunu da belirteyim , keske böyle durumlara maruz kalmasak degil mi ... sakin kendini üzme ...
" cok insanlar gördüm üstünde elbise yoktu ... cok elbiseler gördüm icinde insan yoktu " diyor ya Mevlana .. ah o mübarek insan ne de güzel söylemis ...
Taptuk Emre : - Hizmet et, nasibini al, dedi. Yunus’a dağdan odun kesme işini verdi. Yunus kırk yıl dağdan tekkeye odun taşıdı, ama bir kere bile eğri odun getirmedi. - Dağda eğri odun yok mu, Yunus? diye soranlara, - Bu kapıdan içeri odunun bile eğrisi giremez, diye cevap verdi.
siirle ................... hep sevgimle ................
Benim denizim derin diyen suları
Kendine yenilmektir üzülmek en çok
Bazen bir deveyi Pire sanmak çok çok
Yanılmaktır asıl batan ciğere
Adamdan sanmak gübreyi
İki kelam arası iki bin redif
Yalnızlık gübürüdür ağlamak!
Hep dik alınlara vurur güneş
Sözünde duranlara denir herif!
Usta, hayranım kalemi konuşturan yüreğe. Daim çağlasın Niyagara şelalesi gibi karagözlü kaleminizin mürekkebi. Sevgilerimle...