(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* KÜLDE YARADANI GÖRDÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* KÜLDE YARADANI GÖRDÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
S u s t u n Hüzün gözlüm sen sustun Sokaklar, agaçlar, kuslar da sustu Geceyi sagir eden suskunluk Mor menekseyi de küstürdü
K a n a t m a Boyama yüregimi visne kizilina Koparma kanadimi-kolumu Nazli gelincigin dallarini koparir gibi.
Y e n i d e n Çagirir misin beni? Mor meneksem, canim, melegim Koyma beni darda, aç gönül heybeni Hazan yapragi gibi ömrüme Yeniden sonbaharim olur musun?
D u y a r misin? Feryadimi Benim huzurlu sessiz limanim Çevrende pervane böcegi olup dönerken Bir gülüsüne ömür adiyorum.
G ö r m e z m i s i n? Ne haldeyim, Kadehten sizan kizilimsi sarap gibi Kan revanken yüregim Karsinda yaprak gibi titrerken Bir gülüsüne ezan çiçegi gibi açarim.
A g l i y o r u m D/üserken gecenin karanligindan Sensiz anbean ölüyorum Tut ellerimden Hüznüm yüregimi deliyor.
Dindir sizimi Merhem ol ask yarama Gel de aglatma beni Duy artik feryadimi.
saygimla......╚►Zişan Karamazi◄╝