(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* ANLAR VARDIR.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* ANLAR VARDIR.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrik ediyorum bu güzel şiiri üreten duyarlı yüreği, yazan usta kalemi...Neyazık ki tam da birlik olacağımız bir zamanda düşmanlarımızı sevindirecek bir tutum içine giriyoruz, bazılarının ekmeğine yağ sürüyoruz..yazık oluyor bu vatana , yazık oluyor giden canlara...herkes ayrı ayrı birşeylerin peşine düşmüş..Allahım vatanımıza milletimize tez elden dirlik düzenlik versin dilerim...Saygılarımla...
İyi tanı azdıranı azanı Öğren neymiş "Yeni Dünya Düzeni!"
Kürt kardeşim! Acı bir aş pişmekte Kalk ayağa! Sana görev düşmekte Bak da bir gör! Kim, nereye koşmakta?
"Türk ile Kürt bir koyunda yatar" de Et tırnaktan ayrılmaz! de; YETER! de
Örümcekler ağlarını örse de Alçak hain pembe rüyâ görse de Mücadele çok cephede sürse de
Bir olursak her engeli aşarız Lâyık isek ilelebet yaşarız...
Selamun aleyküm dost kalem yanar ciyerimiz ama dumanımız tütmez Mevlam bizede nasip edeydi şahadet şerbetini yüreyine sağlık güzel bir eser saygılarımla üstadım
Mızrak çuvala sığmıyor artık Yüz yıldır akan kan Müslüman coğrafyası Ortadoğu kan gölü Uyan artık Türkiyem
Güçler birliği turnusol kağıdı Namlu teslim olmuş nato’ya Ekonomiyi yöneten IMF Siyasetin her zerresi AB/D’ye Uyan artık Türkiyem
Yarım asırdır Kurulu tezgahın kolunu çevirenler 11 eylülle müslümanı Sunni,alevi Türk,kürt,arap fark etmez İsrail hariç tüm coğrafya terörist
Canım ülkemdeki oyun Küresel sermayenin Mavi gözlü devin çocuklarıyla Türküm demeye utananların Kurtuluş savaşıyla yedi düveli dize getiren Yıllar sonra iş birlikçilerle Özelleştirme diyenlerin oyunu Uyan uyan artık Türkiyem
Dünde müslümandık Bu günde müslümanız Yarında müslüman kalacağız Sayelerinde onuda sulandırdılar ya Uyan uyan artık Türkiyem
Yamalıydı ceketinin dirseği Ezilmişti pantolonunun dizleri Açtı Huzurla tutardı orucunu Komşunun bir tas çorbasıyla dinlenirdi Dayanışmaydı işte Şimdi oruç bile Beş yıldızlı otellerde egemenin sofra süsü Uyan uyan artık TÜRKİYEM...
TÜM İNSANLIĞIN RAMAZAN BAYRAMINI YÜREKTEN KUTLARIM...
Zamanı çoktan geçti, zaptetmez gayrı kemer, Eşek yine eşektir vurunsa altın semer, Kırım-Kango öldürür; bunlar kanımı emer, Al eline sopayı; sınırdan sür Mehmet’im!.
Tecritse artık tecrit; hayır vardır bu şerde, Türk’ü ne zannettiniz, tanımaz engel perde Ağrıtıyor karnımı, mideye inen zerde Dostu da düşmanı da; araştır-sor Mehmet’im!.
Dün adı asalaydı, bu gün ise pe-ka-ka Sünetsizdir soysuzlar, menşe’leri tu-kaka Peşinden koşturanlar kanı bozuk yalaka, Hainin defterini; acıma-dür Mehmet’im!.
Dedelerin şehitti; daha dün vatan için Boş hayaller kurmadı peşine düşüp hiçin, Midemi bulandırır kurduğu tezgah piçin, Çelikten pençen ile; dağıtıp kır, Mehmet’im!.
Anaların gözyaşı, sen düştükçe sel olur. Yavruların yuvanda çırpınarak del olur. Toprağa düşen kanın gülümseyip gül olur. İzinden döner isem; önüme dur Mehmet’im!.
beyaz ve kızıl süsü, Kızkardeşimin gelinliği,şehidimin son örtüsü! Işık ışık, dalga dalga bayrağım, Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım. Sana benim gözümle bakmayanın mezarını kazacağım. Seni selamlamadan uçan kuşun yuvasını bozacağım. Dalgalandığın yerde ne korku, ne keder.. . Gölgende bana da, bana da yer ver ! Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar. Yurda ay yıldızın ışığı yeter. Savaş bizi karlı dağlara götürdüğü gün. Kızıllığında ısındık, Dağlardan çöllere düşürdüğü gün. Gölgene sığındık. Ey, şimdi süzgün, rüzgarlarda dalgalan; Barışın güvercini, savaşın kartalı... Yüksek yerlerde açan çiçeğim; Senin altında doğdum,Senin dibinde öleceğim. Tarihim, şerefim, şiirim, her şeyim: Yer yüzünde yer beğen Nereye dikilmek istersen, Söyle, seni oraya dikeyim !
ALLAH bu vatan üstünden bu bayrağı indirmesin.. demek istedim bende..sizinde yazan kaleminize sağlık saygılar sunarım
"BiRLiK" teröre karsi en etkili, belki de tek etkili silah. Maalesef henüz hâlâ birlik olamadik. Hepimizin ilk vazifesi, ev yanarken birlikte söndürmeye gayret etmek. Yangin söndükten sonra arzu eden ve ihtiyac duyan yine kavga etsin, degil mi degerli dost?
Şiir her şeyi gözler önüne sermiş , zatende bilmeyen kok fakat gözlerimizi yumarak geziyoruzzzz. Allah yar ve yardımcımız olsun İnşallah. Allah şehit ailelerine yar ve yadım ihsan eylesin sabır selameti ve metanelik versin İnşallah. Yazacak şey çok . Lütfen aşağıdaki duaları devamlı yurdumuzun, milletimizin, ordumuzun, üzerine okuyalım okuyalımki HAKTAALANIN yardımı nusreti üzerimize olsun. Canı düşmanlarıda EL KAHHAR ismi celilesi ile kahru mar eylesin ALLÂH. Selam ve Saygılar...
( Düşmana karşı okunacak dua )
Allâhümme münzilel kitabi ve mücriyes sehâbi ve hâzimel ahzâbi ihzimhüm vensurnâ aleyhim. Manası Ey Kur'an-ı Kerim'i indiren, bulutları yürüten, düşmanları mağlup eden Allah'ım! Düşmanları mağlup et! Onlara karşı bize yardım et! Peygamberimiz (s.a. v) düşmanla karşılaştıkları vakit, (bu duayı) okurlardı.
Düşmana galip gelmek için dua.
“Allâhümme münzile’l – kitabı seri’al- hisâb, ihzimi’l -ahzâb. Allâhümehzimhüm ve zelzilhüm. Ey kitâb’ı indiren ve hesabı çabuk gören Allâh’ım! Düşmanları hezimete uğrat.Allah’ım! Onları perişan et ve sars. ( Nevevi, el Ezkâr:188)
"BiRLiK" en güclü ve etkili silah. Lâkin, bu silahimizi henüz kullanilir hâle getiremedik. Bu zamanda en önemli vazifemiz, öfkelensek dahi BiRLiGE giden yoldan ayrilmamak. Zaten BARISIN haricinde alternatifimiz de yok.
Mecit hocam bütün söyleyecekleri söylemişsin yüreklerimize hissiyatımıza tercuman olmuşsun artık dur demeni zamanı gelmiştir boş konuşulanlara kulaklar tıkanmalı.
Türkiyem Islam'in bayraktarligini yapmis güclü bir devlet. Herkes bilir ki, Türkiye olmasa Islam dünyasi perisan ve ACINACAK haldedir. Lâkin, ne yazik ki, sözde müslüman bazi devletler hâlâ ülkemin basina belâ olmayi meziyet saniyor.
Kalemim kirlenmesin diye cok gayret ediyor olsam da, söz konusu VATAN - BAYRAK oldumu SINIRLAR cabuk karisiyor.
Korkum odur ki, oyuna getiriliyoruz ve maalesef farketmekte gec kaldik.