(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Konuş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Konuş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
anlamsızlığımı takıp motoruna aklımın ıssızlığımla kalabileceğim kum tanelerini sayacağım bir adaya yolculuğum deli desinler aklımı da bırakıyorum yokluğuna hesaplaşsın yokluğumla... Tebrikler hocam anlamlı etkili bir şiirdi çok beğendim kaleminize yüreğinize sağlık
ŞİİRLER YAZDIĞIM SİTE EDEBİYAT DEFTERİ NE ZAMAN BİTECEK GARİBANLARIN DERTLERİ BİRGÜN GÜLECEK O GÜZEL TATLI YÜZLERİ ŞU AN YAZDIĞIM SEVGİ BAHÇESİ EDEBİYAT DEFTERİ
AŞIK ENVERİ HER KONUYA ŞİİRLER YAZSIN ŞAİR DOSLARI AŞIK ENVERİYİ TANISIN OKUYANLAR ŞİİRLERE TAM KANSIN ŞU AN YAZDIĞIM SEVGİ BAHÇESİ EDBİYAT DEFTERİ
BU SİTEYİ KİM KURDUYSA ALLAH RAZİ OLSUN KALBLERİ, AŞKLA, SEVGİ İLE HERAN DOLSUN ŞİİR SEVEN, EDBİYAT BAHÇESİNE BUYURSUN ŞİİRLER OKUYUP YAZDIĞIM İNANIN SEVGİ BAHÇESİ
AŞIK ENVERİ DOSTLARINA ŞİİRLER YAZ SENİ TANISINLAR AŞK BAHÇESİNE GİRİP DOSTLARLA,SEVGİ PAYLAŞSINLAR SEVGİ BAHÇESİNDE, SEVGİ ÇOK SEVGİ ARSINLAR BU YAZDIĞIM DÖRTLÜKLER SEVGİ BAHÇESİ EDBİYAT DEFTERİ
18/EYLLÜL /2011 PAZAR
EMEKLİ ENVER SERT AŞIK ENVERİ 42- KONYA
DEĞERLİ ŞAİRİM ŞİRLERİNİZ ÇOK GÜZEL ENFES KALEM TUTAN ELLERİNİZ HİÇ YORULMASIN SEVGİ VE AŞK DOLU DOLU GÖNLÜNÜZ HİÇ SUSMASIN. SİZE BAŞARILAR DİLER SAYGILAR SUNARIM DEĞERLİ ŞAİRİMİZ EMEKLİ ENVER SERT AŞIK ENVERİ-42 KONYA
BÜTÜN ŞİİRLERMİN HAKLARI SAKLI OLUP NOTER TASDİKLİDİR.
Evet birşey var anlatılmak istenen... fakat tam olarak çözemedim... fakat şunu da unutmamak gerekiyor ki şiiri yazarken o anda ki ruhsal durum da önemli . sanırım ben bunu yakalayamadım şiirde...
Bu şiiri sanırım üçüncü okuyuşum. Tek satırlık ve tek kelimelik "anlamsızım" dizesine hep takılıp kaldım her üç okuyuşumda. Galiba bir süre sonra yine okuyacağım öyle sanıyorum ki... Wesselam
şiiriniz tek kelimeyle harikaydı anlamlı sözlerle örülüydü yüreğinize sağlık ilha mınız bol olsun kaleminiz daim çalışmalarınızda ve sitedeki yenilikler iniz de başarılar diliyorum esenlikle
Sayın Üstadım şiiri şiirleşmeyi sizin dergahınızda öğrendim her zaman sizin önünüzde saygıyla eğilmiş hatta kalemimi saklarım yazmak sizin sözünüze söz ne demek yine vurdunuz kaleminizle
Vazgeçtim dediklerimizin bıraktıkları değilmi, Bunca zaman biriktirdiğimiz. Ayrılıkların arkasında gidenin bıraktıkları kalıyor.. Ve her gece ve her suskunluk insanı yoruyor. Biliyor ve bilmemezlikten geliyoruz.. Adı yaşanmış bitmiş olsada..Tebrikler;Saygılar.
Ah sevgili ne menem şeysin sen öyle?.. Hem sevdirirsin hem delirtirsin!.. Sen adamı öldürürken diriltirsin. Mükemmel bir paylaşımdı. Yürekten kutlarım. Nicelerine... Esenlikler içinde...
anlamsızım... ıssızlığımda sahile vuranım deliyim... sığındığımda aklım olanım çok az bir süre var şiirinin anlam yüklü sahibine erişmesine...kutladım şiiri yüreğe sağlık..
Evrensel bilimsel dünya görüşü kendi yazgısını tarihi gelişimi ile oluşan gelişimi kendi sürecini değişimlerle saptamış ve doğruların tespitini tamamen sonucunu elde etmiyerek hep değişim içinde hala evrenselliğini sürdürmektedir. Akıl mantıkla süren tarihi evrimini olası tüm önerilerini toplumsal ilşkilerde bütünleştirerek tüm olasıllıkları göz önünüde hep bulundurulmuştur... Şiir duyguların birikimin sonucunda zorlanan istençlerin dışa vurma yetisidir.Şiirde özne ,neden ve nedenselliği aranırken doğru bir neticeyi varmak için yargısını o yönde hazırlar..
Aklınızın ıssızlığıyla anlam vermeyip takıp moturun meçhulde olan bir gidişin ardında kum tanelerini saymasında ki anlam gizemlerde hep soru işaretile özdeştirir... Aklınızı da bırakmışsınız bir nedenselliğe... Yapılan işlem deli değil de ordaki anlamı anlamaya bir düşün vardır ama gizlidir... Hüzünlü gecende bir kadının ihtiraslarına uğrayışınız da belki de haklılığı vardır Dör duvar arasında ki sessizliğinide ki,rahasızlığınız alabildiğine engin olup dört duvar nerdeyse konuşma ihtiyacını sizinle istemektedir...
Acılar etrafınızı sarmaşıklar gibi sarmıştır,feryatlar kullağınızı çınlatmaktadır...O konuştuğu kadar konuşsun Sessizliğiniz onu deliye çevirmiştir...
Anlamlı bir şiir okudum ...Kutlarım...
Sevgi ve saygılarımla...
dost46 tarafından 9/18/2012 9:20:29 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kızmasın şehir... Kimbilir, belkide haykırışı sessizliğindedir, sessizliğiyle konuşuyordur... Yüreğiyle konuşanları ancak yüreğiyle hissedenler duyabilirler... Özleme dair sevgiye dair her ne varsa güzel anlatmış şiir... Yüreğine emeğine sağlık... Sevgiyle...
Özlem ve sevgi duygularının dizelere aktarımı çok güzeldi. Sevenler hiç konuşmasa da birbirlerinin gönül sesini duyarlar. Beğeniyle okudum duygulu şiirinizi. ilhamınız eksilmesin.Sevgiler.
Ne söylesem anlarsın haykırsam duyarsın sesimi mısralarımda Bakma sen benim böyle zamansız sesleniş lerime Bu sevmek değil seni biliyorsun dahada öte.....
Bir şiirimden dizeler geldi aklıma.Sizin seslenişiniz çok daha önlerde tebrik ederim üstat yüreğinize sağlık selam ve saygılar...
bir şeyi birilerinin gözüne kulağına sokarsın yine görmezler/duymazlar bazıları da yanında bulunmaz/ görmez ama algı ve hisiyatı birinci elden yaşan olur.
Sanki der ki 'Şiir'; Ey sevgili: Ben konuşurken ne demek istediğimi, yüreğimi duygularımı anlarsın sanmıştım.. Konuşuyordum ama sen anlamıyordun belki de anlamak-anlatmak istemiyordun kimbilir! Sustun-sustum! Sustuğumu(zu) sandıklarım beynimin içinde uğulduyor.. Hisset-anla-bil-duy-duyuyor musun?!
Özdemir Asaf 'ın 'Anahtar` şiirinde dediği gibi;
'konuşmak susmanın kokusudur. ya sus git, ya konuş gel, ortalarda kalma.'
Değerli dostum fevkalade güzel ve anlamlı bir şiirdi yüreğine sağlık kalemin daim olsun. Yürek güzel, kelam güzel, kalem güzel… Tebriklerim içten güzel insan.
Sevgi böyle olsa gerek,yürekten duymak duyurabilmek..doğrusu güzel bir şiir okudum değerli kaleminizden başarılarınızın devamını diliyor saygılar sunuyorum...