(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bilirim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bilirim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair her zamanki gibi kısa ve öz anlatmış yüreğindeki duyguyu , ustaca. Eh bizede sadece kutlamak kalmış Kutlayıp saygı ve sevgiyle iliştirelim sayfasına.
Şairlerin yüreği duygulu gözleri buğulu olurmuş.Yüreğik merhametli ise gözler her dem nemlidir. Gözlerin yağmuru mutluluktan olsun her daim. ayağınıza taş, gözlerinize keder yaşı değmesin İnşallah. Saygılar ve selamlarımla Allaha emanet olun.........( Emine Erdem.)
yalın bir duygu aktarımı ıslanmak yağan yağmurda. yaşlar da karıştı mı yağmura en güzeli görünmeden ağlamak. zararsızdır göz yaşları ve zararsızdır sevdalanmak. kıymete bindi mi hüzün tek yoldaştır o ıssızlıkta. ne çok çağrışım yaptı mısralar. yüreğinize sağlık. saygılarımla her daim... sağlıcakla kalın.
Gözde yağmur gökte yağmur ikisini de severim birde denk gelirse kimse anlamaz gözlerden yağmur yağdıgını mendilde gerekmez silmeye gök yağmuru narince yıkar onları saygılarımla...
Kısa..., Lakin içeriğinden koca bir roman çıkar.. Kısa..., Fakat içinde seven, sevilelerin payına düşen çok şeyler var.. Şair kardeşim., Ben alkışladım, taktir ettim.. Selamlarımla esen kal..
Şiiri süzerek okudum sevgiliye çok ince ve nazik gönderiler vardı şiirde. Sevgi karşılıklı naz, muhabbet var, birebirimizi çok iyi anlarız der gibi demişti şair. Engin yüreğini ve mahir kaleminizi kutlarım üstat selamlar, sevgiler, saygılar...
Çoruh''un Kızı tarafından 7/7/2022 2:53:52 AM zamanında düzenlenmiştir.
Çoruh''un Kızı tarafından 7/7/2022 2:54:26 AM zamanında düzenlenmiştir.