Okuduğunuz şiir 25.7.2016 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Ters Kalp
Sonra dedim ki çilek reçeli hepsinden daha güzel...
İlk baharda yaprak mı kopartılır sevgilim çiçek kıskanır, ağaç kıskanır, bulutlar kıskanır elin her değdiğinde gözlerime en çokta avuç içlerim kıskanır.
takvim yapraklarını yırtan güneşi saklayan parmak uçlarıyla yıldızları söndüren kimse söyle ona yüreğimin ta içi kıskanır.
Sevgili ardı ardına düşen sarı yapraklar gibi kuru bir daldayım, bir sen eksiksin yokluğumdan bir de ben
Daha dün kaç sokağın ortasında haykırarak küfür ettiysem hayata ve üç gülüş için kaç kalp kırdıysam affet! Kelimelerimden düzgün tek cümle çıkmıyor artık çünkü Aşk’tan çalıyorum yaşayarak.
Bugün avuç içlerimden onca yaşlar dökülürken sabahı getirmezsin bilirim bu yüzden viran bir köşeye sığınır aklım
Şimdi Gelip geçen zamanı akrep mi tutar yoksa yelkovan mı bilmem ama ben en çok başak mevsimini temmuzda severim bu yüzden çilek kokar avuçlarım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ters Kalp şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ters Kalp şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaleminiz var olsun. yüreğinize gönlünüze sağlık. "ben ençok başak mevsimini temmuz'da severim" ben de,başakların rüzgarda referansını severim. mükemmel bir şiir tebrik ederim.
Yumuşacık bir duygu aktarımıyla insanı içine çekiveren ve baştan sona zevkle okunan şiir bize ancak şairi alkışlamak ve kutlamak düşer. Kalemin daim olsun şair...
çileğe alerjim olmasına ragmen öyle güzel öyle sıcak bir anlatım ki çilek kokusu sardı her bir yanı umarım avucunuzdaki çilekler hiç solmaz rengiyle kokusuyla her daim avuçlarınızda yer eder harika bir şiir di ve layık olduğu yere gelmiş kutluyorum
---------------------Daha dün kaç sokağın ortasında haykırarak küfür ettiysem hayata ve üç gülüş için kaç kalp kırdıysam affet! Kelimelerimden düzgün tek cümle çıkmıyor artık çünkü Aşk’tan çalıyorum yaşayarak.
Bugün avuç içlerimden onca yaşlar dökülürken sabahı getirmezsin bilirim bu yüzden viran bir köşeye sığınır aklım
Şimdi Gelip geçen zamanı akrep mi tutar yoksa yelkovan mı bilmem ama ben en çok başak mevsimini temmuzda severim bu yüzden çilek kokar avuçlarım.
yirmi beş temmuz iki bin on altı
Habib Dağ (ANSIZIN) ___________________________________________ Güne düşen şiiriniz sevgi çiçekleri açmış sanki. Serbest şiirin huzur veren güzelliğini, yetkin kaleminiz tam da şiir tadında yansıtmış. Beğeni ile okudum, çokça şiir tadı aldım. Tebrik ve takdirlerimle kutlayıp selamladım sizi değerli dost şairim. Kemal Polat
Geçen zamanı, ne akrep tutabilir Ne be yelkovan. Zamanı ve şansını iyi kullanmalı insan. Göz yaşı göz pınarlarından dökülür eliyle siler insan Gizem yüklü bir gönül sesiydi sayfaya düşen. Hoşça kalın saygılar
harika bir şiir okudum şiir tadında şiir ilkbahar kokuyor yağmur kokuyor sevgi aşk kokuyor sımsıcak bir şiir mükemmel olmuş mutlaka okunması gereken şiir bu kutlarım saygılar selamlar üstad
Daha dün Kaç sokağın ortasında haykırarak Küfür ettiysem hayata Ve üç gülüş için kaç kalp kırdıysam affet . Kelimelerinden düzgün tek cümle çıkmıyor sa Çünki aşktan çalıyorum yaşayarak .
SÜRGÜNDÜR İHLALİ YÜREĞİN. O KIVILCIM...İNDİNDE, MAHZENİNDE IRGAT SERZENİŞİN. BEYHUDEDİR BELKİ DE TECELLİ EDEN O TESELLİ....
sırdaşıdır yüreğin kalemin miğferi hele ki o kırılgan gelincik bile dertlidir mayısın deviniminde. solmak, sonlandırmak. sızmak, sezmek. kırmak hele ki kırılan bir kalbin yoktur asla telafisi işte bu yüzden hep ümit bağlar yürek en yakın sırdaşına...
Muhteşem ötesi bir şiir okudum değerli kalemden.hakettiği değeri de almış.can-ı gönülden kutluyorum şairim.yüreğinize yetkin kaleminize sağlık.selam ve saygılarımla...
Kırık kırık cümleler değil hiçbirisi. Bazen okursun, okuduğunu anlayamazsın, küt küt kelimeler birbirine girer. Ama bu şiir onlara benzemiyor. Tam benim sevdiğim tarzda açık, beyan, anlaşılır. Baştan sona çilek kokusu içinde tatlı tatlı okudum. Teşekkür ederim.
Kanatlı Tayf tarafından 7/26/2016 11:54:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dün gece okuduğumda vasat bulmuş ve yönetim kendine torpil geçmiş demiştim.Şimdi ise derin değilse de sevimli geldi ama yarın bir daha okusam diyeceğimi hiç sanmıyorum.Oysa güne gelen şiirler akılda ruhta iz bırakmalı.
En çokta kelimesi fazlaydı Ve bir önceki anlatılan bölümü tamamlamıyordu.
•Avuç içlerim kıskanır yeterli ve şiirin diline daha uygundu. Çok dingindi Orta bir sesle başlayıp şiiri öylede bitiriyorsunuz Ki başka bir sesde gitmezdi zaten Ama yeterince iyiydi ve çok da melankolik Günün şiiri miydi Ben olsam seçmezdim .......f.s.m
İnsanı böyle kelimelerle daldırıp o hayal dünyasını gezdirmek kolay değil. İmrenerek okudum. Tekrar tekrar oku beni der gibi harika bir serbest eser okudum. O engin ruha, o güzel yüreğe sağlık. Yürekten kutluyorum. Selam ve saygılarımla.
Çok hassas güzellik ve de inceliklerin şiiriydi. Duygularda eritilmiş mevsimler ve doğanın güzelliğinin terennumleri inci gibi dökülmüş. Harikaydı. Yürekten kutluyorum. Selam ve de saygilarimla. .
bilmem ama ben en çok başak mevsimini temmuzda severim, Ters kalp bu olsa gerek, Sevgili Habib başlık beni düşündürdü,kimileri başakların yeşillenmiş mevsimini ,bende başakların sarardığı mevsimi çok severim... Tebrik ederim...
bahar tadını almış baharın rengini giyinmiş bir temmuz sıcağı biraz karıncalanmış adımları gözlerinin değdiği şehirler susmuş sanki
oysa ruhun kırıklarını astığı kaçıncı geceydi gökyüzündeki kaçıncı çırpınışı kaçıncı başa dönüşü içinde büyüttüğün inancın yastığıydı sevgi iki yürek tek beden içinde uzanacağı
ve tabiki de çilek kokacak avuçlar
yakışır bir şiir ve duyguların şahlandığı bir dünya bulduk içinde
Kutlarım.
Saygılarımla.