Gözlerine bakıyorum derin ve ürkek inen kapaklarıyla saklıyorum kendimi adını dudaklarımdan düşürmüyorum bir sen benim olsan diyorum yalnızca bir sen dokunsan bir sen gözlerimi tutuştursan geç kaldım korkusunda avuçlarına düşüp uyusam sıksan beni sıksan ve bırakmasan uluorta içimin karartısında dışımın savruluşunda dursan gözlerimin ferinden ellerimin terinden salkım saçak fışkırsan
Gözlerine bakıyorum yorgun bir gecede odamın bir köşesine yığılmışken karanlığı siper etmişken kendime ve gizlenirken kimsesiz kaldığım aşklardan siyahsiyah sırıtıyorum gölgeme bir sen benim olsan diyorum kendi kendime adını düşürmüyorum dudaklarımdan benim olsan diyorum yalnızca bir sen öpsen diyorum bir sen dokunsan ağrılarıma
Ürkek gözlerine bakıyorum hazır salıvermişken duygularımı peşin sıra dökülüp kurtulayım istiyorum siyahbeyaz seviyorum seni tek kanallı oradan oraya gidemediğim televizyon gibi gecenin bir yarısı açlıktan kıvranırken bulduğum kuru ekmek gibi seviyorum adını düşürmüyorum dudaklarımdan biz olsak diyorum bir biz doysak aşka diyorum tüm bencilliğimle bir biz kalsak
Bugün, adın dudaklarıma düşmüyor ve kelimelerim üşüyor Hadi gel ört üstünü!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bilsen Diyorum! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bilsen Diyorum! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Adını düşürmüyorum dudaklarımdan benim olsan diyorum, yalnızca bir sen öpsen diyorum, bir sen dokunsan ağrılarıma.''ANSIZIN
Sevdiklerimizin sevgisi dermandır,dokunuşları sihir hep onlardan gelsin dokunuşlar ve öpücükler tüm sevenlere bu şiirde armağan olsun sizden yüreğiniz,emeğiniz var olsun saygımla.
Sevgili ustam; Keyif aldım, emeğinize, yüreğinize sağlık. Bizlerle buluşturduğunuz bu güzel eser için size çok teşekkür ediyorum. Sevgi, saygı ve selamlarımla, esen kalın…
Bir şiiri okumak, onun rüzgarına kapılmak, dalgalarında kaybolup gitmek mi? Yada şiirin içtenliğine sığınıp budur diyebilmek mi şiirin kendisi olmak... Öyleyse; "HADİ GEL ÖRT ÜSTÜNÜ" Neşet Amcadan Sayın ANSIZIN'a sevgi ile
Ne güzeldir sevdiğiyle kuru ekmeğini paylaşmak. Anzer balında yoktur tadı. Bu şiire yorumyazmakçok zor. Içine girincer kurşun yemiş gibi oluyor insan. Göz kapaklaıın altına saklanma hoçam,içine bak sevdiğini göreceksin. Ürkekliği O'ndan. İnanki o da sizden bekliyor. Söyle uzatsın ellerimi sana,dokunsun yaralarına. Issız ve sessiz gecelerde kelimelerde üşür yürekte Hoşça kalın saygılar Hoşça kalın saygılar.
Minos tarafından 10/14/2014 5:55:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
Minos tarafından 10/22/2014 8:17:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Minos tarafından 10/22/2014 8:22:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
aşk biraz sabır ister sanırım...azim,mücadele,kararlılık ve emin olmak şart bu konuda usta. kolay vazgeçmek yok öyle.atacaksın her şeyi her kesleri birçok şeyleri en arkaya,bir sen olacak bir senden geçen o sevgili olacak.
kapayacaksın gözlerini ve bir gece yola çıkacaksın ve yürüyeceksin.su akıp yolunu bulduğu gibi gönülde gider sahibini bulur mutlaka. biz Habib dağı şiirlerinden biliriz hep. arada birde ortamı yumuşatıp dostlukları koruma yeteneği ile. bütün insanlar birbirinin aynıdır aslında.yer mekan neresi olursa olsun. yeter ki konuştuğu dili çözmüş olsun gönül.
bu şiir başka olmuş.seviyor sevmiyor sorusu yok burada. seviyor ama dilinde çelik bir kelepçe mevcut.
firar etmelisin usta.her insanın en üstün yeteneği kendi mahkumiyetini en adil olarak yargılaması ile ortaya çıkar. hemen hemen bütün şiirlerini okumuş olduğum sevgili Habib dağı, bazen bir çiğ köftenin bağrına sığınır,bazende sevdiğinin avucundaki gölgesine koşarken görürüz. ne farkı var ki ikisinin bir diğerinden. sonuçta her ikisi de acı değil mi.her ikisi de ya yutulası ya geri çıkarılası.
ben inanıyorum ki bu lokma çok helal olacak inş...umarım helal ile yutarsın güzel dost.
şiir cidden çok farklı.hatta şiirden öte öylesi sessizliğe bir çığlık demek daha doğru sanırım.herkes gitsin.yok olsun her ses.
bir sen ol bir ben özeti.
Allah var. ötesi boş ustam. her şey gönlünce inş...saygı dua ile...
Habib Dağ’ın en astarsız şiiri olmuş diyebilirim okuduklarım arasında. kelimeler gelişi güzel bir vaziyette toplanmış gibi duruyor. şaşırdım doğrusu. daha iyisini okuduğum için kendisinden;böyle bir şeyle karşılaşınca da art arda sorular geldi aklıma. bir bir’lerin havada uçuştuğu; ama neden uçuştuklarına dair hiçbir anlam veremediğim dizeler yığını. ‘’İyi şiir’’ bazen tekerrürden ibarettir, ama bazen. burada manasız kalmış ne yazık ki. peki ya o ‘gözler’e ne demeli? bir göz bir göz daha iki göz eder. dahası kalabalık.
‘’Aşk filmlerinin unutulmaz yönetmeni ‘‘ bile bu kadarını yapmamıştı.
Bir biz olsak derken bile paylaşılmayan gerçek bir sevginin yürek yansıması dizeler..Oysa bu denli seven yüreğin daha bir paylaşımcı daha bir bireyci bencil değil her kezin sevmesini ister gibiydi ... Arada bir yazınız ve bu denli, duygu yüklü yürek yansıması şiirler okuyalım derim saygı değer üstat.Sevgi ve saygılarımla. (OKUDUM BEĞENDİM ÇOK GÜZEL TEBRİKLER...!!!!...:))))...)
adını düşürmüyorum dudaklarımdan benim olsan diyorum yalnızca bir sen öpsen diyorum bir sen dokunsan ağrılarıma
okuyucu bir pay biçer ya şiirden kendine..aaaaaaa tıpkı benim duygularım diye ..nasılda beni ve ahvalimi anlatıyor diye.. her güzel şiirde, içli ve hakikatli şiirde bir hayal portresi oluştururum ve o portreye sevgiliyi, dışına da kendimi koyarım..gülen gözlerle onu şeyrederim..bu şiirde öyle oldu..çok çok geçmişe gittim ve ve işte :)
imge sanatınıza diyecek yok ... kara imgeler değil :) ak imgelerle nesir lirikleşmiş adeta..saygılarımla....
siyah beyaz seviyorum seni tek kanallı oradan oraya gidemediğim televizyon gibi gecenin bir yarısı açlıktan kıvranırken bulduğum kuru ekmek gibi seviyorum
Şiirdeki sevgi benzetmelerine hayran oldun.
Sevginizi kendinize özgü imgelerle ne güzel dile getirmişsiniz.
Beğeniyle okudum.Hayırlı bayramlar diliyorum.Her şey gönlünüzce olsun.
İmgelere boğulmuş şiirleri anımsıyorum, bir de nesir midir şiir midir deyi baş yorduğum çalışmaları. Manzum hikâye ayrımını da az biraz bilirim.. Lirizmin, trajediden farksız kaldığını düşünmeden edemiyoruz ya hani çoğu zaman, o zamanlardan yoksun kalıyor bu zaman. Sayfadaki çalışma, muallâkta bırakmayacak kadar iyi.. Nâcizâne fikrim bu yönde.
Olabildiğine duru, açık ve âşk.. Sıradaki söylemimin ne olduğunu muhtemelen tahmin edebiliyorsunuzdur, kaleminizin sınırlarını zorlamışsınız. Ya da site üyesi olarak -elbet ne kadar tâkip ettiğim tartışılsa da- gördüğüm, okuduğum en farklı çalışmanız olarak addetmek tarafımca en mâkûlü..
Bir de şu var.. Hani şiirleri kişiselleştirmek gibi huyu olur okurun, lütfen darılmayın, o okurlara nazar edesim var. Ne kadar güzel ama bu çalışma, farkında olduğunuzu umarak mısrâların hissettiğini yüreğinizin de hissetmesini diliyorum.. Kurşunuma zevâl gelmesin deyi en usûl adımlarımla sayfadan ayrılmam gerektiğinin farkındayım, mayın tarlası zirâ.. Çalışmanın güzelliğine dâir sarf ettiğim sözlerin hiçbirinin o ünlü deyimle ilgisinin olmadığını bilin isterim.. Sevdim.
Guzell.