Sonra yakasını açıyorum gökyüzünün parmak uçlarıma değiyor yıldız alaturka bir sese uyanıyoruz.
Sevgili! kifayetsiz aklım sorarken usul usul bu kim diye seni düşürür bir akşam vakti gözlerim sabahı getirmeyen ayaz şefkatimin üstünü örtüyor saatimin kadranından bakarak.
Sonra Sesli şarkılar çalan bir kadın açıyor güneşin perdelerini sessiz harfler birikiyor dudaklarımda Gülüşüme sığdırıyorum üç harfi
Şimdi! mevsimsiz bir şarkının adında arıyorum kendimi ve sana düşüyorum. Tutuyorsun!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kırmızı (1) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kırmızı (1) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Şimdi! mevsimsiz bir şarkının adında arıyorum kendimi ve sana düşüyorum. Tutuyorsun!" Kurgusu ve duygusu çok güçlü bir serbest nazım şiir okudum. Esin kaynağıniz gür, yüreğiniz var olsun.. Kaleminiz daim olsun..
Merhaba üstadım çok uzun zaman oldu yurt dışında olduğum için siteye giriş yapamıyordum ve bundan dolayı şifremi unuttum. Bu konuda yardımcı olabilirseniz çok mutlu ve memnun olurum.
1. Anlam Belirsizliği: Şiirdeki metaforlar ve semboller, anlamı belirsiz hale getiriyor. Okuyucu için net bir mesaj iletmek yerine, anlam karmaşık ve açık değil.
2. Yapı ve Düzen: Şiirde bir yapı veya düzen göze çarpmıyor. Dize ve mısra sayıları farklı, ritmik bir yapı eksik. Bu, okuyucunun şiiri takip etmesini zorlaştırabilir.
3. Dil Kullanımı: Bazı yerlerde şiirin anlatımı karmaşık veya soyut bir dil kullanıyor. Daha açık ve anlaşılır bir dil tercih edilebilirdi.
4. Tema ve Duygu: Şiirde net bir tema veya duygu ifadesi bulunmuyor gibi görünüyor. Okuyucu, şiirin ne hakkında olduğunu ve nasıl hissettirilmesi gerektiğini anlamakta zorlanabilir.
5. İfade Gücü: Şiirin duygusal bir derinliği veya etkileyici bir ifade gücü bulunmuyor gibi görünüyor. Şairin duygusal bağ kurma veya okuyucuyu etkileme amacı daha belirgin olmalıydı.
Tabii ki şiirler kişisel tercihlere ve yorumlara açıktır, bu nedenle başka bir okuyucu bu şiiri farklı bir şekilde değerlendirebilir. Ancak genel olarak, şiirde anlamın daha net ve ifade gücünün daha etkileyici olabilmesi için iyileştirmeler yapılabilir.
..yakasını açıyorum gökyüzünün parmak uçlarıma değiyor yıldız
..Sesli şarkılar çalan bir kadın açıyor güneşin perdelerini sessiz harfler birikiyor dudaklarımda Gülüşüme sığdırıyorum üç harfi
..sana düşüyorum. Tutuyorsun!
Aşk vurgunu yaratarak yüreklere işleyen şiir, her okurun yüreğinin güçlü sevgi odacıklarında; yukarıda sıralanan, zengin, etkin, derin ve şiddetli muhayyele gücünden süzülen bu dizelerle uzun süre konaklayacak ve anılara kazınacaktır.
Ne kadar güzelmiş sayın Ansızın Samimi ve içten bir seslenişti.. Bu şiirinizi nasıl görmemişim dedim ve şiirin tarihine baktım on iki mayısta bir operasyon gçirmiştim tam da benim hastaneye yattığım dönemlere denk gelmiş. Ona sebep geç fark etsem de kutlamadan geçmek istemedim... Yürek sesinize gönül dolusu tebrikler... Her daim sonsuz saygı ve selamlarımla...
Yürek dolusu sevgi dolu ifadelerin yoğunlaştığı satırlar, tebrikler, tebrikler çok güzel ve anlam yüklü dizeler. kutlarım. selam ve sevgi dileklerimle.
Yürek dolusu sevgi dolu ifadelerin yoğunlaştığı satırlar, tebrikler, tebrikler çok güzel ve anlam yüklü dizeler. kutlarım. selam ve sevgi dileklerimle.
Duygusu ve vurgusu yerinde bir şiir. Beğenerek emeğinize ve sanatınıza saygı duyarak okudum. Tebrik eder başarınızın devamını dilerim. Sevgi ve saygılarımla.
Deneme güzel bir deneme olmuş. Mevsimsiz bir şarkının adında arıyorum kendimi . Ve sana düşüyorum tutuyorsun. Şimdi bu düşme düşeceği yeri biliyor hayalde de olsa düşmüş te Tutan kişi hayalde mi tutuyor gerçekte de tutar mı
ismail karaosmanoğlu ismail karaosmanoğlu 15 Mart 2021 Pazartesi 20:19:06 Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiriniz harika bir şiir tüm şiirlerin gibi kutluyorum seni şairim selam ederim kalemine şağlık kal sağlıcakla nice şiirler
Eyvallah şairim, yaldızlı cümlelerle yazdığınız şiiriniz, okunur değerdedir, yaldızlı cümleler şiirde görsel sunum için kullanılırken, aynı zamanda inci tanesi gibi pürüzsüz ve ışıltı olmalı, sizin şiiriniz o kadar çok ışıltılıki, şiirin anlamını yakalıyamadım üstadım, ışıltılı cümleleri biraz daha seyrek ama daha çok ışık verecek şekilde kullanmak, şiiri çok daha renkli ve albenili yapar. Seşamlar
sevgili! kifayetsiz aklım sorarken usul usul bu kim diye seni düşürür bir akşam vakti gözlerim sabahı getirmeyen ayaz şefkatimin üstünü örtüyor saatimin kadranından bakarak.
****Kutlarım güzel bir şiirdi saygılar sevgiler , sağlıcakla kal selam VE DUA
Kırmızı okuyunca "YÜZDE YÜZ KIRMIZI" adlandırdığım-dayım
Biliyor musunuz Hayat ayak ayak daha ilk ayakta başlıyorsunuz ağlamaya evet ağlamaya Bazen soruyorsunuz hayat kaç ayak hangi ayaktayım diye sonra ayakların gelmişine geçmişine haklı olarak saydırıyor itiraz ediyor ve itirazdan sorguluyorsun neden bu kadar çok sevdin neden bu kadar değer verdin nedenler uzadıkça uzuyor. bir klavyenin tuşlarına saldırırcasına yazasın geliyor aslında yazdıkların kesilen damarın gibi bir şey işte durduramıyorsan saf başkası olmak iyilik samimiyetten geliyorsundur. Ölme dikse umut emek aşk var demektir.
"Sesli şarkılar çalan bir kadın açıyor güneşin perdelerini sessiz harfler birikiyor dudaklarımda Gülüşüme sığdırıyorum üç harfi" Şiirin gizemli dünyasında, kelebeğin rüyasında şevkate yolculuğumuz Yüreğine sağlık değerli şair...
Şimdi! mevsimsiz bir şarkının adında arıyorum kendimi ve sana düşüyorum. Tutuyorsun!
diye değil de
Şimdi! mevsimsiz bir şarkının adında arıyorum kendimi ve sana düşüyorum. Tutuluyorum!
diye bitseydi keşke dedim şiir de az sonu okuyucuya bırakmak ve hani son vuruş gibi futbolda ya da final evet vurucu vurgulu çok anlamlı tutuluyorum hem tutuyorsun hem tutuklu gibi hem onda kalmak ay gibi tutulmak gökyüzüne tutulmak balonun da bir rüyası olmalı kelebeğin varsa
Sonra Sesli şarkılar çalan bir kadın açıyor güneşin perdelerini sessiz harfler birikiyor dudaklarımda Gülüşüme sığdırıyorum üç harfi Avutuyorsun!
Unutuyorum!
Şimdi! mevsimsiz bir şarkının adında arıyorum kendimi ve sana düşüyorum. Tutuyorsun!
Tutuluyorum
böyle de çok iyi deyip üyeliği sakata getirmeyelim ama eleştiri yapıcı sonuçta :) bu yoğunlukta bu kadar işle uğraşıp hem de şiir yazmak gerçekten takdire şayan saygı ve esenlikle
Mevsimsiz ne çok hikaye biriktiriyoruz düşünürken/ düşlerken. Hayatın tam ortası öyle bir şey sanırım. Bir kelebeğin rüyasında, Ya da saatlerin tiktaklarında. Perdeler ve ardındakiler... Ne çok şarkılar besteleniyor, Ne çok cümleler... Konuşulmuyor/ konuşmuyoruz.
Düşmenin şiir hali. Şiirin özne hali. Ve ne mutlu öznelere özlemle ve sevgiyle dokunurken sözcüklere. Bir alfabe ise hayat sahi kaçıncı harfiyiz yazılmış en muhteşem romanın ve şiirler yudumluyor göğe kat çıkıyoruz aşkın her halinde biriken özlem ile yoksunluğun da dibine vurmuşken... Şiir adına ne güzel bir yolculuk ve hayatın hengamesini yok saydığımız. Çok çok güzeldi. Tebrik ve teşekkürlerimle değerli yöneticim.
Bir nebze de olsa huzura ve mutluluğa doyuyoruz ne zamanki yolumuz şiire düşse...
Biz yöneticinin; sorun dinleyen, sorun çözen, üyelerinin fikirlerine değer verenini, ana sayfamıza dokunmayanını severiz:) e bir de muhteşem şiir yazıyorsa; o da ekstra özellik, güzellik:)
Şaka bir yana, son günlerde okuduğum en güzel şiir.
Şefkat tutacaksa; hiç düşünmeyin, bırakın kendinizi! Asla yanmaz canınız...
şefkatimin hatırını kırıyoruz
saatimin kadranından bakarak..
kutlarım..