Aşık olunca ben Kiraz çiçeği koparırım gökyüzünden bahar çalmadan kapımı rüzgar tenimi okşar kelebek mevsimini açar ben bilmeden
Sonra Kınalı bir şiir olurum ellerinde Yaz çalmadan kapımı Uzak mı uzak bir çilek kokusu sarar şehrimi gözlerin ısıtır içimi ve ağustos eylülünü çağırır ben bilmeden
Şiir Gözlü/m Temmuz sonbaharımı çalmış yine cebimden bu yüzden yağmur düşmez yanaklarıma kış çalmadan kapımı yine gözlerin düştü aklıma
Oysa Akıldan yoksun Geceye dillenir özlemim hem gelmezsin hemde sırtını sıvazlarsın şubatın ben bilmeden
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben bilmeden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben bilmeden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok ama çok güzeldi..tekrar tekrar okudum.yetmedi bir daha okudum.tebriklerim nihayetsiz kalır bu güzel şiire.kutluyorum şairim.yüreğinize kaleminize sağlık.selam ve saygımla...
Oysa Akıldan yoksun Geceye dillenir özlemim hem gelmezsin hemde sırtını sıvazlarsın şubatın ben bilmeden
Altı üstü bir özlem dedikleri yerdeyim!
Peki, sen neredesin?
Her yürek kendince duygular bulur dost şiirlerinde, ben de şubatın hüznünü buldum sorsam nerdesin diye özlemin kadar yakınındayım diyecektir :( yüreğinize sağlık kaleminiz kavi ilhanınz bitimsiz olsun Habib bey selam saygımla.
Aşık olunca ben Kiraz çiçeği koparırım gökyüzünden bahar çalmadan kapımı rüzgar tenimi okşar kelebek mevsimini açar ben bilmeden
Sonra Kınalı bir şiir olurum ellerinde Yaz çalmadan kapımı Uzak mı uzak bir çilek kokusu sarar şehrimi gözlerin ısıtır içimi ve ağustos eylülünü çağırır ben bilmeden Kutluyorum güzel şiirinizi canı gönülden hocam yüreğinizin sesi hiç susmasın .Yeni yılınızı kutlar, sağlık, huzur, mutluluk dolu güzel bir yıl geçirmenizi dilerim..Selam ve Saygılarımla..
mutlu Hafta Sonları her rüzgar savuracak bir toz bulur her hayal yaşanacak bir can bulur her düş gerçekleşecek bir umut bulur kolay bulunmayan tek şey güzel bir dostluktur sevgilerimle
Sonra Kınalı bir şiir olurum ellerinde Yaz çalmadan kapımı Uzak mı uzak bir çilek kokusu sarar şehrimi gözlerin ısıtır içimi ve ağustos eylülünü çağırır ben bilmeden''ANSIZIN Adınızın açılımı gibiydi şiir,siz bilmeden ansızın.tebrikler,teşekkürler.
Aşık olunca ben Kiraz çiçeği koparırım gökyüzünden bahar çalmadan kapımı rüzgar tenimi okşar kelebek mevsimini açar ben bilmeden...
bu şekilde sürükleyip götürüyor şiir insanı alıp bir yerlere...ki; o götürdüğü yerden sevgi, güzellik ve şiir kokuları geliyor...kutlarım...selam ve saygımla...
Mevsimleri siirin dizine oturtup başını oksadiniz kedi gibi, mayışan aylar gözlerini kapayip kendinden gecti. Ve bir şehirden baska bir sehre selamlar olsun hafif çiseli bir sabahtan.
hüzün bir sancı ve yeniden doğuşun müjdecisi o nüktedan tınısı çağırırken uzaklardan duymaya kadir olmak belki de bizlerin içine düştüğü o ikilemde saklı hele ki mevsim güz ise döngüye kapılıp gitmişiz bir kez aşkı kıble bilen bir yürekse vay halimize... özlem hicrana gebe, aşk yokluğa ama varlığımızı tamamlayan yine de duraksadığımız her köşe başında yine de paye vermek gönlün içine düştüğü o koca yanılgı ama kanmaksa aynı şakaya evet, aşk bir mızrap çalmaya doyamadığımız aynı şarkı yaralasa da acıtsa da. mevsim yine hüznü çağrıştırıyor ve her gün doğumu ömrün tecellisi aşk gibi, yokluk gibi, doğmak gibi. kaleminiz ve yürek sesiniz hiç susmasın. sonsuz saygılarımla...
bilemeden olan işler ya da olabilen ki hakikaten hayret etmemek elde değil
kalbimiz bizim için çarpar onu biz bilemeyiz ya da görürüz de bu sanat eseri nasıl oldu hala ilim bu konuda zır cahildir ki siz aşktan sevgiden bahsediyorsunuz o işler ruh işleri can işleri kelebeği bilirsiniz dişisini bulunca ömrü misliyle artarmış misil ki sadece 12 saat farkla bulup bulmayan ayrılıyorlar en büyük adrenalin bu anlattıklarınız ki tam hayatın kendisidir bu aşkı serum etmişler ölü ye vermişler o bile kımıldamış
canlıya ne etmez duygulara değil mi böylesi söylettirir işte oldukca deruni zengin cümleler ile şiir yükseklerde
Tabiatımız, dokunduğumuz her kaleme; şiirimize, şarkımıza, âşk ile yandığımıza sirâyet eder. İllâ ki kurşun mu dokuyacak, değil aslâ.. Engel olunmaz bir hakîkâtidir ömrün..
Değinmeye çalıştığım rûh hâli olarak sayfalarınızdan bizlere yansıyan dizelerin söylediklerine pek dokunmadan geçmek istiyorum. Oysa ne susmak bilirim ki ben.. Söylemek istediğim –sanırım tüm şiirlerinizde üzerinde durduğum husus- kelimelerden korkmamak, söyle gitsin, yap gitsin. Yâni diyorum ki –bağlaçlardan sonra virgül kullanmak kuralsızlıktır ama hep kullanasım gelir- bağlamayın kanatlarını güvercinlerin. Ömür hepi topu kaç gün. Kaç kere dövünmeli insan, kaç kere yitirmeli. Bunun bir sınırı olmalı değil, bu hiç olmamalı. Can Dündar gibi yazmayayım ama Özdemir ÂSAF gibi de tutmayayım kalemi.. Belki de alfâbeyi yakayım.. Beni söylemeyecekse hiçbir kelimeye komşu olmayayım..
Aşk düştüğü yüreğe Baharı yaşarım ben kiraz çiçekleri erken açar yüreğimde Yildizlar bir başka parlar gök yüzümde. Güneşim olur gözleri, ısıtır bedetnimi Kınalı ellerine şiir yazarım, çilek kokusu sarar dünyamı Sönra hazan mevsimi çalar kapımı. Ben hep olduğum gibiyi bekler seni yüreği Sen Nerdesin vefasız meleğim.
Demiş şair daha nasıl anlatılırım özlem ve bekleyiş Harikasının hoşça kalın saygılar