soğuktu ve küfürbaz aşklardan yorgundu ruhum diken diken her yatağın üzeri şimdi ölüm solumakta kalbim kirliyim...
bir kurna başında kırklanıp öylece sıkıca sarılmak istiyorum kefene sokak çocuğu gözlerim açık olsa ve açlığım yazılsa bir şiir dizesine yeter, gülerim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Diken şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Diken şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
öylece sıkıca sarılmak istiyorum kefene sokak çocuğu gözlerim açık olsa ve açlığım yazılsa bir şiir dizesine yeter, gülerim...
Kaderin uzay levhasına, gözyaşlarıyla kazınacak ve evrenin kıyametine kadar bir daha hiç silinemeyecek, yüreğe dokunan bir şiirdi. Tebriklerim ve saygılarımla.
Duygu yoğunluğu, bütünlük, akıcılık gibi şiirde çok önemli olan özelliklerin hepsini görüyorum şiirinizde ve özenle seçilmiş, yerleştirilmiş sözcükler... Özgün bir şiir, kutlarım. Saygılarımla...
Hobi üzerine: Gerçek alıcıların pek uğramadığı, bir çok kişinin evden getirdikleriyle stant açtıkları, benim standımdan bir şey alıp beğendiğini söylersen ben de senden bir şey alır beğendiğimi söylerim gizli pazarlığının aşikar olduğu, her gün kurulan kirli, ucuz kermes pazarı. Kimileri için bir avuntu, kimileri için de piyasayı öğrenme yeri. Bununla cennete gidilmez yani bir dizede yer alınmaz.
GÖNÜL DOSTU; Şiirlerinizi çok çok beğeniyorum. Ayrıca hazırlamış olduğunuz "ÇERÇEVE" Şiir Güldestenizi aldım. (PERPA'DAKİ AJANSA GİDEREK ELDEN ALDIM) ÇOK ÇOK BEĞENDİM. Hayırlı olsun. Gelecek GÜLDESTEYİ sabırsızlıkla bekliyorum. Tekrar tekrar ELİNİZE SAĞLIK. Kutlarım ..................................SELAMLAR...
soğuktu ve küfürbaz aşklardan yorgundu ruhum diken diken her yatağın üzeri şimdi ölüm solumakta kalbim kirliyim...
bir kurna başında kırklanıp öylece sıkıca sarılmak istiyorum kefene sokak çocuğu gözlerim açık olsa ve açlığım yazılsa bir şiir dizesine yeter, gülerim...
size mesaj gönderiyorum ama bana geri dönmüyorsunuz lütfen geri dönüş yaparmısınız konu acil.dönmediğiniz için burdan yazmak zorunda kaldım lütfen yardımınıza ihtiyacım var
Sevmek ibadettir ,severken ölmeli insan, kirli değildir inan,İşte ölümde Ansızın geldiği zaman,karşılarsa onu seven kalbin cennette güler çocuk gözlerin, Değerli şair ANSIZIN şiirinizi açmaya çalıştım kendimce çok derin anlamlı emeğinize sağlık.
Sosyal anlamda yüreğe dokunan dizeler..Yaşamak güzel. Ve de daha ne şiirler yazılmalı. Ölümsüz bir hayat yok.Ama geç gidişler olsun yaşanası dünyamızda.. Kutlarım üstat saygımla..
Bu şiire kısa demek haksızlık İçerdeği mana derinliği ve anlatılmak istenen tema Hayatın acı ve öksüz gerçeğinin harika kelime cambazlığıyla gizleyerek ifade adilişi Akıl işi. Yalancı ve riyakar aşklardan yorgun düşen inancını kaybeden bir yüreğin Yalnızlıktan üşümesi anlatılmış birinci kıtada Ve ikinci kıtadaysa arınmak her şeyi unutup yeni bir sayfa açmak tertemiz duygular içeren Bir hayata hazırlık anlatılıyor kefen temiz ve beyaz Ölümde her şeyden arınmak olmakla ifade edilmiş Mükemmel bir paylaşım hoşça kalın
Minos tarafından 5/14/2015 6:44:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ellerinize ve değerli yüreğinize sağlık elleriniz yüreğiniz dert görmesin yüreğinizin sesi daim olsun çok güzel bir şiir tebrik eder gönülden kutlarım sonsuz selam ve saygılarımla...
ve açlığım yazılsa bir şiir dizesine yeter, gülerim...
___Hersey satır aralarında gizli,belki minik bir ayrıntı adı mutluluksa o minik satır arasındaki anda gizli okumasını bilebilene...Yüreğinize kaleminize sağlık çok güzeldi kocaman tebrikler ,herdem saygımdasınız...
Birazcık mutluk bile bazen insanı ihya ediyor. Şiir erbabının kaleminden çıkınca işte böyle mükemmel oluyor. Şiiri, kalemi ve yüreği kutlarım selamlar, saygılar, sevgiler... Kaleminiz şen ve bahtiyar olsun her daim...
tek kelimeyle harikasınız..Bazan az sözleçok şey anlatırsınız dizelerinizde.İşte bu şiirde öyle.Etkileyici damardan dizeler.Tebrikler ustadım...