ter kan içinde doğruluş yataktan üzerimden yeni düşmüş ten kokusu burnumun ucunu görebiliyorum gözlerimi şaşı yapınca sen önümden geçsen de iki geçmesen de
durağan bir nefes solgun bir gün el avuç boş gelsen iki kez seviyorum gelmesen iki
düzenim savruk yatağım bozuk karışık ten kokusu yastığım gelsen iki kez ölüyorum gelmesen iki
soytarı bir tebessüm içe düşen damlalar kar kıyamet dudaklarım öpsen huzur öpmesen huzur
canhıraş bir özlem arsız bir beden gölgesiz sitem gelsen iki kez ağlarım gelmesen iki
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu güzelim dizeleri madde ve mananın sevgi ve sitemin iç içe mayalandığı özgün sanatsal bir incelik var diyor kutluyorum
musaadenizle gençlik yıllarımın bir dörtlüğünü paylaşmak istedim
aşk görülmeyen bir ateştir yanar için için kimi kez değen kimi kez değmeğen biri için yaktığı gibi keremi yakar yakar kül olur yeşerir aşk külü lale sümbül dikensiz gül olur Mart 2002/ Cide
Ertürk Mustafa tarafından 7.3.2024 13:56:03 zamanında düzenlenmiştir.
Bazen iki kez görüp umursamayasım geliyor ama herhalükarda tek gördüm hep bana da aynı kafadan lazım ama imkansızz...Çok hoş dizeler olmuş ve okurken insanı etkisi altına alıyor duygular..Yüreğinize sağlık.kutlarım..
"Ön koşulsuz bir kalbim var Sana bakar benim yüzüm Gerçeklere olmuşum yar Sana bakar iki gözüm" 'İsmail Aydoğmuş' İnsanı bam başka hayal dünyasına götüren güzel şiiriniz için sizi tebrik ederim. Emeğinize, yüreğinize sağlık...
Uslubunuz çok hoşuma gitti.ben uslanmaz bir Orhan Veliciyim,şiirlerinizde ,o tadı buldum,ağdalı uzun,uzadıkça sıkan,süslü kelimelerle bir mantık bir düzen, arada da olsa bir uyum ve kafiye olmayan şiirlerden gına geldi,,,bence çok iyi.olumsuz eleştiri yapanlara hayret ettim,yolunuzda devam edin...saygılarımla
Değişik ve güzel tebrik ederim yalnız benim şiirlerim kimlik onaylı yada vip üye olmadığım için mi hiç günün şiiri Seçilmiyor onu öğrenmek istiyorum siz yönetici imişsiniz Selamlar günün şiirimiz için kutlarım.
Değişik ve güzel tebrik ederim yalnız benim şiirlerim kimlik onaylı yada vip üye olmadığım için mi hiç günün şiiri Seçilmiyor onu öğrenmek istiyorum siz yönetici imişsiniz Selamlar günün şiirimiz için kutlarım.
MERHABA, NERDEN MESAJ ATACAĞIMI BULAMADIM. CEVAP VERİRSENİZ SEVİNİRİM. BEN BU SİTENİN BİR KULLANICISI OLARAK HESABIMI KÖKTEN SİLMEK İSTİYORUM. LÜTFEN YARDIMCI OLUNUZ.
''Düzenim savruk yatağım bozuk karışık ten kokusu yastığım gelsen iki kez ölüyorum gelmesen iki.'' Habib Dağ (ANSIZIN)
Yinede gelen sevgililer yeğdir özlemle ölmek zordur hele de şair ölümü ; ikişer kez vurgular kalem ve ansızın düşer satır aralarına.Yine de gelen sevgiliyle iki defa ölünür üstad emeğinize selam saygılarımı yazdım.
Keramet ikideyse eğer bugün pazartesi ve ben spora gidip gitmemek arası direniyorum yatağın içinde...Gitsem iyi olacak,gitmesem daha iyi diye :) Bazen ikilemde kalmak bir rüya sonrası ve pazartesiyse şiirdeki güzelliği ile olsun derim:) Saygılarımla efendim.Kutlarım.
Bir şiir okudum, Bir şimşek çaktı ANSIZIN, Şiirden anlaşılan: Gelsen sevinçten ağlarım, gelmesen kederden... Her iki halde de ağlamak kazınılmaz. Ne yapsın şair. Şiir yazsa iki göz damlası düşer yazmasa iki Güne mührünü vuran şiire tebriklerimi ve başarı dileklerimi iletiyorum. Sevgi ve saygılarımla.
Umutla doğan güneş pencereden seslendi Gece uykusu bitmiş gözler tayfla süslendi Tabiat uyanırken hiç kimseye küsmedi Bu gün ne kadar güzel geçenleri saymazsak
Başucumda kitabım okurken uyumuşum Dalmışım hayallere rüyalar uydurmuşum Tan vakti ağarmışken güneşle buluşmuşum Geçmişten ibret alsak yeni güne uyansak
Yatağıma baktım da yatarken savaşmışım Kendimce düşünürken nerede dolaşmışım Karabasan kör bakmış nelere dolaşmışım Zaman geriye dönmez yaşarken bir anlasak
Şiirini okuyunca içimden geldi naziremi cevapmı ne sayarsan say daha sonra tamamlarım kalemine sağlık
Çok merak ediyorum…sahi, rakamlarla olan dostluğumuz mu yönümüzü tayin eden yoksa harflerin ıssızlığından doğan uzun cümleler mi? Sevgiyle bağdaşan sayılar ve illa ki ikileteceğiz bazı şeyleri-bazı insanları belki de. Hele ki; kafasının doğrultusunda giden kim ise illa ki iki seferde anlayacak söylenilmek isteneni-üç bile yetmiyor insana ki en bariz örneğiyimdir. Şimdi sıfatları giyinsek sonra da çıkarsak her birini geride kalan çıplak benliğimiz mi yoksa soytarı bir kelam mı sıfatlardan bağımsız? İki kere okumak da yetmez kimi şiire ve yazılan ne ise hatta iki kere bakmak bile kâfi gelmez eğer ki derindekini telaffuz ediyorsa görüntü ya da sima ya da kafamızda yarattığımız resim. Bir resim çalışmasına uyarlayabiliriz şiiri ve minik minik noktalarla bezeyebiliriz ve farkında olmadan hayatın şifresine yol alırız. Hoş hayatın anlamını çözsek neye yarayacak hele ki insan en çok kendine geç kalmışken? Şiirin izdüşümü bu idi ilk etapta ve yeniden okuduğumuzda büyük ihtimalle bulmacanın kalan parçalarını da bulacağız bir şekilde. Ben de güne gelmesini çok dilerim. Anlatılmak istenen mi okuyucunun anladığı mı? Ne fark eder ki hele ki şiirin fısıltısını duyabiliyorsak bunca gürültülü bir dünyada. Yüreğinize sağlık. Daimi saygılarımla.
Hayalin hiç gitmiyor gözlerimin önünden Ayık olsamda sar hoş olsamda kökün gitmiyor burnumdan Yanımda olsanda, olmasadan da seni özlüyorum her nefesimde Tebessümlerimiz sahte göz yaşlarımın sebebi sen Kısacası sensiz hep eksiğim ben
Demiş şair yorumu çok zor bu şiirin ve çok geniş bir balmış açısı İçeriyor eser hoşça kalın muhteşemdi saygılar Sürçi lisan ettiysem affola hocam
(Müsaadenizle) bir tek soru sormak isterim
Güzel şiirleriniz ve
Yönetici olmanız yapılan yorumlara cevap vermemenizi haklı çıkarıyor mu?
Saygılarımla 🙏.