yazmasam çatlayacak içim mutlu olmak için ölmek mi lazım
Üşüyorsan kalbime gir ölüyor san gözlerime bak artık bak!
Gece saçlarını uzattı yine Göl kenarında ağzı ıslak kumrular uyuyordu Bir mavi düştü güle o an Aşk gibi uzadı parmaklarımda yaşam Bahçede güller su diyordu su O illa ölüm Metruk bir ada da kuş olmak istiyorum
Aşk kuyuda bir kördüğüm Her ilmekte hayat diye sevdiğim O” bilmiyordu bunu ben biliyordum Ellerinde hep bunu gördüm
Dünyaya veda ederim Ülkeme Taşıma, toprağıma Siyasete veda ederim Evime de veda ederim-anneme de öyle pencereme, kapıma, bahçeme veda ederim Sevdiklerime Ve hatta aşka bile veda ederim
Peki Ölüme veda nın bir yolu var mı Bana bunu söyleyin
Her an yüzlerce Ayet ölüyor Ben izliyorum En gerçek ölümün ne olduğunu Artık bilmek istiyorum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bitli gömlek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bitli gömlek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kütükten düşürülmüş ömürler aşkına! kaç şair elleriyle kendi boğazını sıkar harf harf.. kaç şair yorulmaz intiharlar düşlemekten.. boşuna değil kırk sekiz saat kıyısında dolaşmam şiirin..
sevmediğini bile bile ilk ve son kez (zorunlu) olarak) sevmediğin şeyi söyleyeceğim için affetsin şair.. ıhlara ve zeytin dalından apak olsun ömrüne devşirdiğin düşlerin..Sevgiler.
kaç kere gecenin saçlarından ilmek ilmek halatlar ördük nefesimize kasteden ,aldandık... ne zaman üşüsek ne zaman gözlerimiz boşluğa baksa terk etmek istedik herşeyi, sabredemedik...
Müthiş güzel bir anlatımdı, imgelemler harika kullanılmış ve en önemlisi konunun derinliği ve verilen mesaj çok güçlüydü...içtenliğimle tebrik ediyorum değerli şair...sevgiler, mutlu bayramlar...
lemide tarafından 8/24/2012 5:21:11 PM zamanında düzenlenmiştir.