Ha gayret " dilek yıldızı" olmaya olmayacakta sen yinede bir de böyle bir dene baklalım.değişiklikten zarar gelmez...Henüz elma demedim unutma....:-)
A Y R I ... L I K
Giderken sen Adını haykırdı hapishane Uzadı sessss ! ...
Gece,saçların,parmaklıklarım bir de siyah Yokluğun Ha Mamak ha Metris her yer aynı Çeltik çekilen mevsim Duvara geçirilen tırnak Kanla yazılan bir şiir
İki parmak arası saat Ranzaya asılı kelepçeli uyku Yastık uzak Yakamozu çeken hücre Deniz baş koymalık Ay bakışmalık Pijamam mavi parmaklıklı En az bir bardak yürek terli
Masum sevdaların mahkumiyetine hüküm giyilirken Katledilmiş bir aşkın cezası çekiliyordu Giyotinsiz,sehpasız, ayrılık sürgünlerinde
Y a z a m a d ı m işte a y r ı l ı ğ ı….
Bekli de şöyle yazmalıydım….
Özgür kılmak için seni, aşkı öldürdüm Gülerken kendimden geçtim acının eşiğinden Tutkuları toprağa gömdüm tutanak tutmadan Geride bir hücreler, bir de denizler ıslaktı Saymıyorum bana sadık kalan bulutları Haydi şimdi git beni yağmurlarımla bırak….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR-16 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR-16 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısa bir hayatın her deminde tebessüm etmelidir illaki insan.Sonuçta bir kez geliyorsak dünyaya.Bazı değerlere önem vermemek bizim ruhumuzuda körertir.Sıradanlanlaşırız.Ve verdiğimiz önem kadar değerler, değerini korur. Haddinizi aşmak ne demek bilakis içtenliğiniz karşısında fazlasıyla memnunum. Çözümsüzlük değil aslında.biten şeyler ikinci kez başlamaz.başlasada duvardan sökülen çivinin tekrar yerinde eskisi gibi durmayışı gibi bir boşluk bu.Belki hüznün kaynağı millet olarak genelde hep acı hayat yaşadığımızdan belki kaynaklana bilir... Tekrardan içten yorumunuz için çok ama çok teşekkür ederim...
Degerler, üzerinde tartışılacak genişlikte bır olgu olmakla birlikte, bizleri mutsuz eden seyler ise fazla onemseniyor demektir tarafımızdan.Biraz bencil olmak ve ne istediğini bilmek ya da kararını net bır sekilde verebilmek deger verilen seyleri de kisileri de daha mutlu edecektir belki de.Hayat çok kısa ve hiçbirşeyin garantisi yok ise yaşamımız içerisinde degerlerin kıstasları icinde boğulmak niye? Tabii ki bu yazdıklarım her kafamıza eseni yapma hakkını ellimizde tutmak anlamına gelmiyor sözlerimde.Sadece siirlerinizde hissettiğim hüznün cozumlenebilir ama cozumlenemez olan iç karmaşasını hissettiğim icin yazıyorum.Çözümsüzlük, degerlerin arkasına sığınmak bazen korkunun belirtisidir ve cok normal bır davranış biçimidir ve siirinizde harikulade işlenmiş duygularında bır temsili.Umarım haddimi asmadım, samimiyetinize inanarak yazıyorum...
Düşler gerçekleştirilmelidir, engel kendimiziz baskası ya da baska bır şey degil.Bulutları islatmak yerine tercih edilmesi gereken bulutların üstünde gezmek olmalı degil mı?:)
ölümsüz kılabilmek için saklanmalı ayrı düşülen sevgiler, düşlerde büyütmek için sevileni bulutları ıslatmak gerek.... Beğendiğinize sevindim... Teşekkürler... En derin saygı ve selamlarımla...
Yaşasınnn abim geldi...! şimdi seni yanımda gördüm ya... Ben bu sevinçle seni pembe yaptım gitti....Mavi olsa mavi dökecektim üstüne... En iyisini yazmak için arayışa devam...
İyi ki varsın bana okumayı ve yazmayı sevdiren Abim. En derin saygılarımla...
___________Kavuşmalar kadar ayrılıklarda var hayatta ama her şeye inat kaldığı yerden hayatı tadında yaşayabilmek en güzeli. Güzel yorum için teşekkürler dostum...en derin saygılarımla....
Kutlarım
Saygı ve selamlarımla