BENZEMESE DE ŞİİRE....İŞ OLSUN DİYE YAZDIM İŞTE....
KIZIL SAÇLI KIZ....
Sarılır kız kulesi mavisindeki denize Yitik bir aşk masalını paylaşırlar martılarla Kızıl saçlarını tararken yosun kokulu rüzgar Köpüğündeki dalgalara karışırdı düşünceler Galata göz kırpardı gizlisinden sevişmelere…
Son seferini yaparken iskelesindeki feribot İş dönüşü geçip giderdi Kadıköy’den Ruhu ağır gelirdi yürüyen yorgun adımlarına Peri kızı imgeleri toplardı İstiklal’den…
Çiçekçilerdeki morçiçeklere dalar giderdi Üşür dokunamazdı elleri renklere Sarıldığı tek renkti üstündeki ince pembemsi giysisi
Kıyısından uzar giderken kendi semtine Düşük dar omuzlarındaydı hayalleri Uzardı dar sokaklar kalabalıklaşırken insanlar Kızıl saçlının saçlarında kayboldu insanlar….
Yeşilçam sokağında içerken bir yudum çay Yutkundu aklına gelen filmlerin siyahbeyaz karelerine İskemlesinin yanından geçerken mendilci kız Daldı gitti kendi çocukluğunun seyrine Bez bebekli zamanlardan kalma ninnilere…
Takıldı diline İstiklal’in orta yerinde çalan bir şarkı Hayat dedi –kanayarak akıyorsun avuçlarımdan- Dur demek istedi duramadı kalktı yerinden Biraz annesini koklamalıydı vakit geçmeden Bir kırmızı otobüs onu alıp götürmeden evine Gökte salınan kırmızı bir balona bıraktı düşlerini Ahşap kapıdan girdiğinde kucaklayıp,kokladı uymadan öncesi annesini ….
Akşam yatarken sarıldı pamuktan ayısına En parlak yıldıza bakarken bir dilek tuttu yumdu gözlerini Sırtına çekerken içindekileri biraz da üşüdü böbrekleri Uzaklarda kalırken sevdiği bir adam, Yakınındaydı az önce yazdığı ağlamaklı ıslak şiirleri....
Uyandı erkenden kızıl saçlı kız, kızıl renkli sabahın şafağında Gülümsedi güneşe, rimel yapıp tüm aydınlıkları sürdü gözlerine Tebessümle çıkarken kapı eşiğinden Öptü gözleriyle sabahın ilk öten serçelerini.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR-9 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR-9 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Son günlerde şiir yazbiliyormuyum yada yazamıyorum gibisinden duygusal bir içi çatışma yaşıyorum...Şiir yazmak zor bir iş. Şiir yazımı konusunda başarısızlık gibi değişik bir güvensizlik beni sardı.Bu yüzden yazdıklarım şiire benziyormu diye kendi iç hesaplaşmamı yapıyorum.Bunu birazda kendimi ne derece zorlayabilirim yada geliştirebilirim adına yapıyorum... Siz gönü eri bir insansınız, şiirlerinizden az çok biliyorum.Bu güzel ilginiz ve yorumunuz için sonsuz teşekkürlerimle...En derin saygılarımı sunarı...