(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sol Yanımsın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sol Yanımsın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İmansız gecelerde firari uykular Bitmez nöbetlerdeyim Umutlar; Tabana kuvvet kaçışırken Kırık düş sokağında yol alıyorum Kimsesizlerin kimsesiydim Artık; Ay kesiği yaralarımda kanıyor Kendime yetmiyorum...!
Aynen Bu Dizeleri Canlandırıyorum Ne Sorusunu Sorabılıyorum Nede Kendı Yürek Sorularıma Cevap Verebiliyorum.. Cok Benımsedım Dizeleri Yüregınıze Saglık Saygılar.
Budur işin özü. Yani sevgi BİR YÜREĞE YAZILABİLME EYLEMİNİN ADIDIR. Bittiiiii Söze gerek yok . Hoştu Gülşen kardeşim. Ama neden bilmem abiyi arada unutuveriyorsun Yoksa bana mı öyle geliyor.)))))))) Şaka şaka . Bu güzel dizelerin üstüne söze gerek yok aslında
_______________________________BİR HASRET ŞARKISI DOLANDI ÖKSÜZ DİLİME YALNIZLIĞIM MAHŞERE SESLENİR UMUTLARIM TACİRLERİN ELİNDE YAZILMIŞ YAZIM SİLENİN YOK EFKARIN GAMIN HÜZNÜN SON DURAĞIYIM MUTLULUK TAN ESER YOK BİR BAŞIMA KALA KALDIM DÖRT DUVAR ARASINDA YALNIZ KALDIM NE DUYUM VERENİM NE DERDİMİ SORANIM YOK HÜZÜN EKİYORUM GAM İÇİYORUM BEN BU DÜNYADA YALNIZLIK TAN UMUDUMUN YİTİK TARAFIYIM HAYATIN KÜSKÜN KALMIŞ AYNIYIM ____________SELAM OLSUN YAZAN YÜREĞE HER DAİM SAYGIMLA...
nefis şiirdi sol yanımsın sol yanımız ne sevgisiz ne de dostsuz kalmasın
bu şiirle alakalı olmasada izninizle ekliyorum
SOL YANIM
Ölüm daha bir güzel olur, Omuz omuza can dostla, Yeterki! Amansız yakalamasın canı ecel. Ve Sol yanım dostsuz kalmasın! Ölüm meleği, baş ucumdayken bile....
İmansız gecelerde firari uykular Bitmez nöbetlerdeyim Umutlar; Tabana kuvvet kaçışırken Kırık düş sokağında yol alıyorum Kimsizlerin kimsesiydim Artık; Ay kesiği yaralarımda kanıyor Kendime yetmiyorum!
Şimdi; Günahlarımdan arınıp Tüm masumiyetimle Yüreğinin kapısındayım Sen acılarımın, muhtaçlığımın tek tanığı Hüzün, kederi eşikte bırakıp Mabedine yüz sürüyorum Tut acıyan yanlarımı sar şiirle Mazinin kasvetini besmeleyle defin et Uzat yüreğinin kollarını Sarıl yalnızlığıma
Asi duruşuma aldanma Ürkütüp incitmesin deli sevmelerim Hiç bilmedin bilmeyeceksin Boynu büküğüm Sen tek gerçeğim Sol yanımsın
Ne güzel sol yanında birini taşımak, ne güzel yalnızlığında onu hissedebilmek ve ne güzel birini sevmek vuslat imkansızda olsa dünyada.Evet şiirlerin kraliçesi diye duymuştum değerli dostum Gülşen hanımı, bende şiirlerin prensesi diyorum ve kutluyorum harika şiiri yazdıran yüreğinizi,onu dile getiren değerli kaleminizi.Sevgiyle kalınız.
Ahmet Moran tarafından 7/9/2012 2:25:46 PM zamanında düzenlenmiştir.