(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düşman Olduk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düşman Olduk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kardeşlikten, dostluktan ürker oldu insanlar.O sözcüklerdeki manalar yitirildi günümüzde ve sevgisiz bir toplumun, sevgisiz bireyleri oluverdik.Hem de hiç anlamadan.
Düşündürücü ve bir o kadar da manidar bir çalışma.
Olmadı gözüm! Kardeşliği katledip Biz bize düşman olduk
BU CUMLELER HER SEYI ASNLSTIYOR COK GUSEL BIR SIIR KESKE O DUSMANLIKLAR OLMAASA AMA KARDESLGI KALEDIP DUSMSN EDIYORUZ BIZBIRIMIZE SORUN COK CEVAP YOK COZUM HIC YOK.COK GUZEL VE ANLAMLIYDI.OLMSDI OLMUYOR BIRYERLERDE YANLISLARI YANLIS USTUNE EKLEDIKCE.DOGRULAR EZILIYOR ALTA KALARAK OZGURLUGUMUZU YITIRIYORUZ FARKINDA DEGILIZ
---------------------------------------- --- MUHTEŞEM di -------------------------------------------------- -----------------Düşündüren Düşünmemiz Gereken Anlamlı Bir Çığlıktı Yürek Sesinden Duyulan ----- Anlamı derin ve başarıyı hak eden bir şiir kutlarım kalemini selam ve sevgilerle mutlu kal
Olmadı gözüm! Kardeşliği katledip Biz bize düşman olduk Her kelimesine katıldığım değerli bir eserdi canım her daim dolu yazan yüreğini ve usta kalemini en içten dileklerimle kutlarım sevgiler can dostum..
Olmadı gözüm! Kardeşliği katledip Biz bize düşman olduk __________________________________________________TEK KELİMEYLE HARİKASINIZ BU GÜN OKUDUĞUM EN HARİKA ESERLERDEN BİRİYDİ SELAM OLSUN YAZAN YÜREĞE SELAM OLSUN DUYARLI YÜREĞE SELAM OLSUN KELAMINA KALEMİNE SAYGILARIMLA...
Hayli zaman oldu Biz bizden gideli Sağanak hüzünler yağıyordu Avuçlarımızı sıkıp eskitiyorduk sevdamızı Dudaklarımızı kanatırken Maviyi unutmuştuk İrem bahçelerinden vazgeçeli Günahlar biriktirdik heybemizde
TERTEMİZ GELİNİR,,İREMLERDEN VAZGEÇER GÜNAHLARIN SELİNDE,,KATLETTİĞİMİZ O KADAR ŞEY VAR,,KARDEŞLİK ,,DOSTLUK,,GERÇEK SEVME MUTLULUK,,,NE DİYORSUN ANACIM BİR MAL DAVASI UĞRUNA KARDEŞ KARDEŞİN GÖZÜNÜ OYAR OLDUK:(((((((((TEBRİKLER,CANMCMA,,,,,,,,,
Evet galiba hepimiz öyle yaptık, güneşi zaptettik sanıyorduk ama güneş yine yerindeydi, bizde yerimizde saydık.Özgürlüğü uçurtmanın ucunda rüzgarların insafına bıraktık.En önemlisi de biz beraberce sevemedik veya sevgimizi ayrı kelimelerle ifade ettik, tamda birbirimizi sevecek kıvamdayken vazgeçtik sevmelerimize.Biz hep sevdik ama ayrı yollardan gittik, biz aslında çok sevdik parsayı haramiler kaptı. Harika bir anlatımdı realist yaklaşımla düşünülmüş ve usta kalemce dile getirilmiş.Kutluyorum sizi Gülşen hanım.sevgiyle kalınız.
Ahmet Moran tarafından 7/10/2012 5:00:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ahmet Moran tarafından 7/10/2012 10:54:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
dost yürekten dökülen dostluk incileriydi şiirinize dökülen.. sosyal içerikli bu eserinizde kaleminizin ustalığını konuşturmuşsunuz..mesajınız okura ulaşmış.. şahsınızı gönülden kutlarım efendim..sonsuz başarı dileklerimle..kaleminiz daim olsun..ziya var
Özgürlük en büyük hazine.Özgür olamayan kalp sevemez.Özgür olmayan Ülkeler bağımsızlığını yaşayamaz. Özgürlük Allah vergisi...Bunu en iyi şekilde kullanmak gerek. Şiir çok güzel anlamlıydı... Yüreğinize sağlık...
Ne güzel bir şiir yüreğinizden gelen duyguları o kadar güzel nakşetmissiniz ki şiirinize okudukça okuyor insan,yüreğinize sağlık,Tüm güzel duyguların kalbinize,Tüm evrendeki hoş kokulu çiçekleri sayfanıza ve sayfaya gelen değerli dostlara,gönderiyorum.kaleminiz daim olsun,kabul görmesi dileğiyle....
o değerler yitirildi
yürek sesin hiç susmasın şairem sevgiyle kalın...