Yorgun aşk akşamlarımda dalardım mehtaba Rüzgarla paylaşırken yarım sigaramı duman olurdu her yanım Közündeki ateş düşerken yüreğime yel sen kokardı Ciğeri yanık buruk hatıralara...
Pusu kurmuş gecelere ortak olurdu hazin şarkılar Boynu bükük yanağıma yaslanan keman olurdun sesinse mi teli Gelir mi diye sorduğum ince bir telin notasına karışırdın Matemindeki besteler güz dökümü notalara karışırdı Benim sol anahtarımsa her zamanki gibi içine dönük kıvrımlarında kalırdı
Aklın kayıplığındaki yitik bir aşkın ayak izleriniz izlerken Bir yanım boşluğundaki uçurumlarda intiharında Uykunun haram kılındığı gecelerde sabah IŞIK oruçlarındaydım Ve döndüğüm her yön gündönümü ayciceklere dönerdi
Şimdilerde toprağa çizdiğim harflere gönül teri döküyorum Kurumuş kısır topraklarda senli çınarlar yetiştirmek için Düşerken gözlerimden bir damla pigmentler ayrılıyordu biz gibi Köprüsünü kurmuş gökkuşağının tüm renkleri biz olurken Sonbahar kırlangıcları ayrılık söylerken altımızdan geciyordu gizlice...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK AKŞAMLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK AKŞAMLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aklın kayıplığındaki yitik bir aşkın ayak izleriniz izlerken Bir yanım boşluğundaki uçurumlarda intiharında Uykunun haram kılındığı gecelerde sabah IŞIK oruçlarındaydım Ve döndüğüm her yön gündönümü ayciceklere dönerdi
Serbest şiirde de hece sayısı çok fazla olmasa iyi olur. Bazı satırlarda gerekebilir ama hepsi uzun olunca şiirsel uyumu kaybetme riski oluyor. Emeğini yüreğini kutluyorum, sevgilerle
Değer verdiğimin delilidir kısa ve özlü eleştirilerim. Senin çok başarılı olacağını da biliyorum. Zengin bir hayal dünyan ve kelime hazinen var. Birbirimize eleştirilerle faydalı olabilmeliyiz. Kesinlikle sende gözüne çarpan bir şey olursa benim şiirlere eleştiri yapmanı isterim.
Yolun açık, başarıların daim olsun. Siteye girdikçe takip ediyorum. Sevgilerle
Saygıdeğer Ablam (Müjgan Akyüz), Şiir okumaya ben, ilk senin şiirlerini okumaya başlarken başladım. Sen şiirlerine annelik ederek dizinde diziler büyütmüşsün gözlerim okurken gördü. Senin beni okuman benim için ilk zamanlarımdaki onur gibi taze. Ben senin yazdığın şiirlere aşık oldum. Sen duygularlarla şiirini mayalayıp ekmek yapansın. Şimdi benim yazdıklarıma senin yanında şiir diyemem. Ve sen ki kundağındağında uyumuş bir şiire yorum yaparken ninni söylüyorsun.Şiir için. Ve sahip çıkıyorsun kardeşine (oğluna) biliyorum. İnce yorum biliyorum.Çünkü doğru. Dizeden çıkıp uzayan kelime cümle gibi görünür. O zaman şiirden çıkar. Ablam benim, IŞIĞIM siz oldukça elimden geleni yapmaya çalışırım ama adı şiir olsun ama yazı olsun..başarılı yada sız... Ablam benim yorum yapan ellerinden öptüm.Bana onur verdin...Her zamanda seni okumak benim için onur olacak bilesin..... Yürekten saygılarımla....
Bir yanım boşluğundaki uçurumlarda intiharında
Uykunun haram kılındığı gecelerde sabah IŞIK oruçlarındaydım
Ve döndüğüm her yön gündönümü ayciceklere dönerdi
KUTLARIM ŞAİRİ GÜZEL BİR ÇALIŞMA..