Bu gün kederliyim Kırık kol, kanadım Bir hüzün deryasında Tam ortasındayım sensizliğin Sağım, solum sen kokar Uzanır ellerim dokunamam Baba demeyi unutmuş dilim Aradan yıllar geçse de Unutmadım unutamadım ki seni Ezberimden silinmiyor Kızına oğul deyişini Gözbebeklerime nakışlı suretin Saklımda tutuğum büyük sevdam
Sen; Kurumaz sevgi pınarım Taptığım, yüreğine kurban olduğum Dumanı eksilmeyen karlı dağım Başımı omzuna koyduğum Dizlerinde korkusuzca uyuduğum Aşkına doyamadığım tek adam Ahhh bir bilsen! Seni ne çok özledim babam
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çok Özledim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çok Özledim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen; Kurumaz sevgi pınarım Taptığım, yüreğine kurban olduğum Dumanı eksilmeyen karlı dağım Başımı omzuna koyduğum Dizlerinde korkusuzca uyuduğum Aşkına doyamadığım tek adam Ahhh bir bilsen! Seni ne çok özledim babam
Sevdanın ve özlemin kavrukluğunda közlere karışmış yürek sesini her zaman ki gibi büyük beğeniyle okudum gül yürekli can dostum..Varolsun emeklerin.Her dem sevgi ve saygılarımla.
dünyaya gelmemize yol açtığı için bazen sevdiğimiz bazen nefret ettiğimiz; bizi karşılıksız seven; "biz ondan bir şey aldık, o bizde biraz yaşayacak denilen"; bazı gerçekleri ancak ölümüyle, doğal ki gecikmiş olarak fark edebileceğimiz; ataol behramoğlu'nun bir dizesindeki "artık kimse beni onun sesiyle çağırmayacak" biçimindeki yürek burkan duygunun cisimleşmiş hali...babayı ozlemek..geç yada erken herkesin belli bir zaman dilimi içinde özlemini duyacağı duygudur.. derddimiz ise bu duyguyla erken tanışmak...
her sey yolunda olduğunu zannettığınız bir gunde tanısırsınız aslında onla..önce nefes alamaz,sonra elleri titrer ve gider.. olmek değildir bu..susmak ise hıc değildir olsa olsa doğmaktır.doğar o..belkı gozunu kapatır,belkı gozlerı sıze bakar son dev(i)rimınde,belkı ellerınızde doğar..ama doğar ınatla doğar..bağıramaz içindeki ateşi.. onun yerıne sen bağırırsın,sen susarsın ama o ateş hep kalır orda.. sonra içinizden sunlar geçer: 'bir gunde öldün bir gün daha kalsaydın'
kutluyorum çok güzel yürek sesiydi dizeler daim olun saygıla
-canan- tarafından 6/18/2012 1:54:06 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sen; Kurumaz sevgi pınarım Taptığım, yüreğine kurban olduğum Dumanı eksilmeyen karlı dağım Başımı omzuna koyduğum Dizlerinde korkusuzca uyuduğum Aşkına doyamadığım tek adam Ahhh bir bilsen! Seni ne çok özledim babam
Çok güzel bir şiir yüreğinize sağlık şairem.Sevgi ve saygılarımla.
Sen; Kurumaz sevgi pınarım Taptığım, yüreğine kurban olduğum Dumanı eksilmeyen karlı dağım Başımı omzuna koyduğum Dizlerinde korkusuzca uyuduğum Aşkına doyamadığım tek adam Ahhh bir bilsen! Seni ne çok özledim babam
can ve kan yüreği çeker dost unutulmazlarda kutlarım bu güzel duyguları kal esenlik içinde...
İnsanın en büyük varlık sebeplerinden birisi olan babasına bu tür duygu yüklü bir şiir yazmasından daha doğal ne olabilir ki? Gerçekten duygulu ve etkileyici bir eser olmuş. Kutlarım...
Sen; Kurumaz sevgi pınarım Taptığım, yüreğine kurban olduğum Dumanı eksilmeyen karlı dağım Başımı omzuna koyduğum Dizlerinde korkusuzca uyuduğum Aşkına doyamadığım tek adam Ahhh bir bilsen! Seni ne çok özledim babam Baba gibi baba hep özlemim olmuştur:(( sevgiler canısı..
Sen; Kurumaz sevgi pınarım Taptığım, yüreğine kurban olduğum Dumanı eksilmeyen karlı dağım Başımı omzuna koyduğum Dizlerinde korkusuzca uyuduğum Aşkına doyamadığım tek adam Ahhh bir bilsen! Seni ne çok özledim babam ......Babaya duyulan sevgi ve özlem bundan daha güzel anlatılamazdı inanın. ......Okumaktan büyük zevk duyduğum bir şiirdi. Hisseden yüreğinize ve yazan kaleminize sağlık. ......Yaşayan ve yitirilen tüm babaların babalar günü kutlu olsun. ......Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
Sen; Kurumaz sevgi pınarım Taptığım, yüreğine kurban olduğum Dumanı eksilmeyen karlı dağım Başımı omzuna koyduğum Dizlerinde korkusuzca uyuduğum Aşkına doyamadığım tek adam Ahhh bir bilsen! Seni ne çok özledim babam
BABA ÖZLEMİYLE YAZILAN HARİKA DİZELERDİ DEĞERLİ KALEMDEN, BİR BABA OLARAK SİZİN O HARİKA ŞEKİLDE YADETTİĞİNİZ BABANIZ, BENİM BABAM VE TÜM BABALARIN GÜNÜ KUTLU OLSUN,SEVGİ, SAYGI , SELAMLARIMLA CAN DOSTUM.