(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
arada kaçanı zamanla yakaladım kim hekim ekim çekim tekim pekim kimse kimlik kimyon kimya kimi sözcükleri sıralanıp yürü marş marş deseniz şiir akar gider sağlıcakla
Yazdığınız sözcüklerde k, i ve m hakim. Şiir yazarken sözcük seçimine, uyuma fazla dikkat etmiyorum. Beni anlam ilgilendiriyor. Bu konuda bilgili de değilim. Kalbim ve beynim beni nereye götürüyorsa oraya gidiyorum. Şiir yazdığımın bilincinde olarak,ister istemez uyuma da dikkat ediyorum.
Sıraladğınız sözcükler ilgimi çekti, içinde bir tur atsam mı acaba?
''İyi yönetilen bir ülkede yoksul olmak ayıp, kötü yönetilen bir ülkede ise zengin olmak ayıptır. '' Herkes kendi ayıbından utansın diyelim. Yüreğinize sağlık. Kutlarım selamlar.
DİZELERİNİZ NEFİSTİ ÜSTADE. BELİMİZİ KIRANLARI, CEBİMİZİ DELENLERİ BİR TÜRLÜ BAŞIMIZDAN ATAMIYORUZ Kİ... HER HANGİ BİR ŞEY DESEK ONLAR ZEYTİN YAĞI GİBİ ÜSTE ÇIKIYOR BİZ HA BRE BATIYORUZ, BATIYORUZ. SAYGILARIMLA...
Sonuna kadar haklısınız. Bütün Atatürk'çüleri, gerçeği gören aydınları, pkk'ya karşı savaşan askerleri tutukladılar, dört bir yandan kuşattı Amerika, biz hâlâ uyukluyoruz. Bize lâyık yapılanlar, bomba sesleriyle uyanmayız inşaallah..
Ağzı oldu dili hiç olmadı hep susturdular...Oysa susma sustukça sıra sana gelecek denildi!..Yetermi yetmezmi derken gidiverdi yıllar..Değerli dizelerinizi yürekten kutlarım sevgi ve saygılar..
Çok haklısınız. Cesaretle elini masaya vurup gerçekleri hazmetmeyerek cesurca, adaletli 'Hz ömer adaletinde' başı diik kimse yok. Olanlar Silivri'de tutsak. Amerka orduyu tutsak almış, bizler seyirciyiz. Korkmadan karşı duruş sergileyn politikacı yok. Duadan başka elimizden birşey gelmiyor, Allah vatan sevgisiyle donananları öne çıkarsın diyorum.
Her etkiye bir tepki vardır elbet ancak avcı bakışlar çok keskindir de feryatları duyan kim! Halbuki insan olana empati ve sonuçta erdem nasıl da güzel yakışır öyle değil mi! Güzel bir tepkiydi şiiriniz. Tebrik ederim...
Her şiirin altında mahremi şairinde gizli bir hikaye yatar. Ben şiirleri anlamaya çalışıyorum, çoğu zaman ne çamlar deviriyorum kim bilir! Keşke o olayı hikaye kısmında açıklasaydınız...İyi geceler...