Kırbaç vururdu hazin şarkılar kulaklarıma Diş gıçırtıları peydahlanırdı notalara inat Sol yanımda açılırdı bir anahtar deliği Kemanın en tiz sesine basarken karabasanlarım
Terli soğuk yataklarda bulurdum geceyi Rüzgarın düşerdi ellerime, akşamsefam renginde Ellerim yanardı sol yanım kış bahçemde kalırdı Kopan şeyler vardı içimde kasırgarlar yaprak dökerken
Bakışlarım sensiz zemherilerde donar, senli baharlarda çağlardı Kum fırtınamlarım dönerken tufanlara, örtülürdüm yokluğuna Kurak kalır çatlardı dudaklarım sahra hasretindeki nefesine Ey Güneş düş üstüme üzerime kavur beni yak beni
Külüm kalmasın o/da savrulsun rüzgarında Dur sende artık bulut yetmedi mi akşamları ağlattığın Şimşeğine sözüm yok düşsün yakmaya yüreğimi Deniz severim seni bilirsin ama sallama gemilerimi bırak Uyuyacaksa koynunda senin martın var benim kimim var
Çöl hasreti tutkular kuruturken okyanuslarımı İlkin bataklığa saplanırım sonrasında yakar ayaklarımı İlkin ilkbahar yanlarım fragmanlar olur sonra finalindeki sonbaharlarıma Dolu dizgin başrol ikimiz siyahbeyazında kalırken gölgemiz...
G/eri s/arar başlatırım seni her seferinde film gibi Sen gidersin ben geri sararım gelişindeki sahneleri görmeye Olmadı hatırlamak için şiir unutmak için öykü yazarım pazarlarımda Gözlerim yorulduğunda kıvrılırım yorganın sen sinmiş boşluğuna Sol yanım yağmurlu, sarılırım kokuna düşlerin erken düşsün diye üzerime... Ve düşlerimle uyurken yaşar, uyanışlarımla ölürüm senden gizlice....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İÇİMDEKİ SEN.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İÇİMDEKİ SEN.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayfanıza gelip, şiirler yağdığını görmek sindire sindire zamana sığdıramamak onları aslında zoruma gidiyor şair. Günü 48 saate çıkarmam mümkün değil mi benim :)
Seri, üretken ve üstelik güzel yazan kaleminizin hızına yetişemesem de, ısrarla takipteyim, bilesiniz...
Saygıdeğer Şairem (Aynur Baş), öncelikle geç yorum yazdığım için affınıza sığınmak istiyorum. kimi zaman yorumlarınıza cevap yazamasamda affedin. İnce ve güzel yorumunuzu görmek ve duymak her zaman benim için onur. İnceliğiniz sindire sindire şiir okumanız ve bu yorumunuzdan belli. Güzel sözlerinizi duymak bana gurur veriyor. Öncedende dediğim gibi sizin yorumlarınız bana yazma şevki veriyor herzaman. Ve sizin beni okuduğunuzu bilmem bile büyük bir onur. En derin saygılarımlasınız her daim...saygılarımla...
sindire sindire zamana sığdıramamak onları aslında zoruma gidiyor şair.
Günü 48 saate çıkarmam mümkün değil mi benim :)
Seri, üretken ve üstelik
güzel yazan kaleminizin hızına yetişemesem de,
ısrarla takipteyim, bilesiniz...