kaya diliyle sevda sırtı okşamaktı, git demem! elbet ve yasaktı tutuklu uykuların koynuna el sürmek ama hiç bir kitapta okumadım ki; partikülleri de okuma bilir miydi kumların ve benim körlüğüm ve benim karınca harfleriyle fil düşü kuramlarım...
nasıl kabul ederdim ki; rağbeti kundaklı pazarları bit bastı her bulduğunu alan sadece eskiciler bu bile bile ladesti bu bile bile baktırmak treni öküze tüm plan sevmek üzereydi fazlalıkları yontulmuş sıralarda beklemekti bazen beklentisi bol baharatlı, kısmet!
ama gel istersen hiç asma bunları umuruna anlamı uzun cümleli bir saadet say ya da çapraz kurulmuş aşkın , kolları çözülmüş halinin az kuruntulu, az şaibeli ama çok tut/kulu sevda prömiyeri bunlar farkındasız cümleler, güzellik bu, yüksek kurdan üzeri fazlaca hibe sevmek!
biz de fani hatalar yaptık elbet tüm, aşk üzer ayrılık giyinenler gibi hep yanlış bastık belki marşa hep gider gibi! baktık, omuz üzeri nafaka mevzubahis bile olmazdı oysa ekspertiz değeri aşktan büyükse fâni üflemeler sur sayılmazdı hem aşk da hep batı yönündeki kâbus ülke!
şimdi yenilenmiş makyajlarla yeni nebulalar türettim zihnimde Konfüçyüs makamlı nice boş laf halk ağzıyla söylenen yalanlar gibi yârin zülfüne bile dokunamazsın da ama zülfü yâre değdirince yasaktır olmaz! işte aşk filmin adı sevgili neresine değsen orası hazır infaz!
iyiyim ben! keyfim yerinde içim dışım bir! mevsim der/sen
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mevsim H/az/iran şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mevsim H/az/iran şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okuması kulağa hoş gelen tınısı içinde şiirin,ama birkez daha okumalıyım imgeleri iyi anlamam için.Sakın yanlış anlamayın bu benim eksiğim,yoksa usta bir kalemden çıktığı belli. Kutluyorum. Saygılarımla.
İyiyim ben ;
Sadece
biraz Şair'liğim tuttu, biraz da sensizim
..
o kadar......
Sevgimle Ustam