(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* ÂB-I HAYAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* ÂB-I HAYAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan herşeyi kendinden bildiği müddetçe insandır. Maalesef ham ruhlar her işe bir kabahatli bulmada mahir olmuşlar hocam. Anlamlı dizelerin usta kalemine kucak dolusu selam ve saygılar...
Muhteşem!..Mana ve ehemmiyeti itibariyle hatalarına bakmadan suçlu aramayı marifet sayanlara ithaf edilmiş...bir de kendimize bakalım değil mi efendim...Acizliğimizin bilincinde olursak eğer suçlamadan ziyade öğrenmesini hazmedebilir isek dünya daha bir yaşanabilecek hale gelecek tabi ki...Ömrünüze bereket Sayın Hocam...Saygılarım sonsuz..
Siz DUALARA basladiginizdan itibaren, biraz da dostlarin elestirilerinin etkisiyle, siirlere az da olsa kalite geldi degerli efendim. Manevi desteginiz icin cok tesekkür ederim.
Saygıdeğer Mecit Hocam, Her dizenizde bir anlam denizi anlayana,ruhumuz aynalara bakmaktan kaçarkken, gerçek sırtımızda taşınır an gelir yüzümüzü aynada bulduğumuzda içimizden bu ben değilim ben der....uzatmayayım....HARİKA DİZLERİN İÇİN YÜREĞİNİZE SAĞLIK KUTLARIM...SAYGILARIMLA...
Muhterem mecit hocam yüreğinize kaleminize sağlık siz zaten şiiri şiir gibi yazıyorsunuz içeriğiyle anlamıyla diyecek bir şey yok duygunuz daim olsun selam ve dua ile kalınız...
Not; dün bir şair arkadaşın şiirini okudum zehir zemberek ifadeler yazmış kafam karışt,şimdi şiir gibi şiirlere yorum yazmayalımmı bunun neresi yalakalım yağdanlık?.
O arkadasin söylediklerinden kendi payima alacak cok sey cikardim hocam.
Her resim yapanin RESSAMIM demeye hakki olmadigi gibi, her siir yazanin da kendisini SAiR zannetmemesi gerekir diye düsünüyorum. Yazdiklarimizin siir oldugundan kuskumuz yok. Lâkin SAiRLiK PAYESiNi cok kolay sahiplenmemiz gercek SAiRLERE bir haksizliktir diye düsünüyorum. Tabi, kendi adima.
Kavramlari da yerli yerince kullanmiyoruz maalesef. Herkese DOSTUM, degerli SAiR, ÜSTADIM diyenler kervanina farkina varmadan benim de katildigimi tesbit ettim. Simdi biraz daha dikkatliyim. Zirâ, bu tavrin az ötesi, sayet bilerek yapiliyorsa, riyakârliga cikiyor, malumunuz.
Ziyaretiniz ve güzel yorumunuz icin tesekkür eder SAYGILARIMI SUNARIM, degerli DOST, muhterem AGABEYiM.
Suratı bir karış; hiç çekilmiyor Argodan başka bir lehçe bilmiyor Bağcılık bilmiyor, bahçe bilmiyor Lâleyi, nergisi, gülü suçluyor...
VALLA KİME SORSANIZ HEPSİ AYNI DERTTEN MÜZDARİPTİR ,OYSA BU DİZELERİ YAZDIRANLAR HAYAT İÇİNDE VAR OLANLAR .DUYGULARINIZA DUYARLI YÜREĞİNİZE MERT KALEMİNİZE SAĞLIK DEĞERL DOST YÜREK TEBRİK EDİYOR DAİMİ BAŞARILAR DİLİYORUM SAYGIMLA.
Dogrusu, bugünkü siiri hic begenmedim, icime sinmedi. Tam silecekken yorumunuzu farkettim, silgi elimde kaldi :( Sizi daha güzel bir siirle karsilayamadigim icin üzgünüm.
çok güzel anlatmışınız hocam benim onlara duam Allah inşallah onların ayaklarını yoluna kaydırır kendilerini suçlayıp acizliğini anlayıp hidayet bulurlar inşallah
çok güzel bir eserdi saygı ve selamlarımla
canx_sean tarafından 6/6/2012 1:05:54 AM zamanında düzenlenmiştir.
inşallah daha uzuuuun yıllar Rabbim şiirlerinizi okumayı bizlere nasip eder inşallah
saygı ve hürmetlerimle efendim