Takvimler yakarlar mevsimleri Kırır kırağı yaprakları sarı Sayfalarındaki yaprakları, bir de sonbharları Dökülürüz pirinç taşı, kurşun dökümü...
Kabarır göğüs kabarır deniz dalgasındaki dalgalarımla, kırılır dalga kıranlarımda Kırıklarım alır bendeki dizlerimi, kaldırılamaz Dizlerim senli düşüncelerimle düşer Batar bataryasız...
Korkma ben üşümem son kalem sol yanım Zafer benimdir sana yenilgimlerimde Teslimiyetim şafak açarken senli yanlarım/ada Yaram gecede merhem sabahta...
Vakit kör paslı eski bir hançer Kefen yırtığısın aşk adına sarılıp kundağında büyüyen Tel olur ruhun uçurtmama/uçurma uçurumlarımda... çalınır çırpınır takılırım sana Dikenli tarafından sana sarılırıl nasırlısından Göğsüme sararken sen gül açar... Ben mavide batarım senli gemilerinde..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TAKVİMLER... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TAKVİMLER... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Korkma ben üşümem son kalem sol yanım Zafer benimdir sana yenilgimlerimde Teslimiyetim şafak açarken senli yanlarım/ada Yaram gecede merhem sabahta... Yine yürek sesin çınlamış yüreğine sağlık Işığın bol olsun, sevgiyle kal...
çalınır çırpınır takılırım sana Dikenli tarafından sana sarılırıl nasırlısından Göğsüme sararken sen gül açar... Ben mavide batarım senli gemilerinde..
kutlarim harika bir siir okudum sevada yüklü aska tutuklu gönül sesiniz hic susmasin saygimla...
Korkma ben üşümem son kalem sol yanım
Zafer benimdir sana yenilgimlerimde
Teslimiyetim şafak açarken senli yanlarım/ada
Yaram gecede merhem sabahta...
Yine yürek sesin çınlamış yüreğine sağlık
Işığın bol olsun, sevgiyle kal...