Gülümse ülkem; gamzelerine sakladığın Ölümler, katliamlar ve kahpece vuruşlar Boynunu bükmesin Sen gül ki gözlerinde üşüyen Güneşin çocukları vurulup ölmesin Analar feryat ederken melekler ağlamasın Şimdi güçlü olup dik durma zamanı Hadi gülümse, memleketime bahar gelsin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bahar Gelsin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bahar Gelsin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir anne olarak duyarlılığı ve usta kaleminizi kullanarak yine harikalar yaratmışsınız, bazen bu şeçki kuruluna aklım ermiyor bu şiirlere seçki verilmeycekte hangilerine verilecek. kısa öz sayfalar dolusu kitap gibiydi şiir, Munzur yüreklim iyi ka varsın ve bu kadar güzel şiirler yazıyorsun hep varol tebrikler.
Gülümse ülkem; gamzelerine sakladığın Ölümler, katliamlar ve kahpece vuruşlar Boynunu bükmesin Sen gül ki gözlerinde üşüyen Güneşin çocukları vurulup ölmesin Analar feryat ederken melekler ağlamasın Şimdi güçlü olup dik durma zamanı Hadi gülümse, memleketime bahar gelsin.
Ne güzel içten bir sesleniş harika dilekler gönül sesinize kaleminize sağlık efendim canı yürekten kutluyor saygılar sunuyorum..
Gülümse ülkem; gamzelerine sakladığın Ölümler, katliamlar ve kahpece vuruşlar Boynunu bükmesin Sen gül ki gözlerinde üşüyen Güneşin çocukları vurulup ölmesin Analar feryat ederken melekler ağlamasın Şimdi güçlü olup dik durma zamanı Hadi gülümse, memleketime bahar gelsin.
memleketimiz kadar güzel dizelerdi.her dağı tepesi geçti gözlerimin önünden.kutladım dost...
ALKIŞLIYORUM ama hüznüm çok niye bu güzel yürek idrak etmiş ama bunu idrak edemeyen okadar çok ki BEN BEN BEN VE HEP BEN = BİZ BİZ BİZ HEP BİZ OLMADIKÇA O BAHAR GELMEZ BİLİRİM işte ondan .. ANLAMI DERİN ANLAŞILMAYI GEREKTİREN ŞİİR .. ALKIŞ TUTUYORUM BİRKERE DAHA Ve Seçki kuruluna diyorum ki kuran ve böylesi duyarlı şiirlere memlekete ve insanlığa düşen şiirlere arada hak etsin etmesin sizce böcekli kurdela verin arz ile BENCE BUNLAR HAK EDEN ŞİİR BİLMEK İSTERSENİZ İsterseniz gücenin bakış açım bu Saygılarımla
Değerli dost güzel bir şiir okudum yüreğinize sağlık,kaleminiz daim olsun,yüreğiniz sevgiyle,gönlünüz huzurla dolsun tüm evrendeki güzellikleri sayfanıza bırakıyorum.
toprağım meseleye bahar olarak bakarsak ekbetki bahar gelecek...amma diğer yönden yürekler bir atarsa birlik olursak bu melkete o zmaan bahar gelir..yüreğine sağlık
Memleket adına, insanlık adına, memleketimin vafakar, duyarlı bir kadını, artık evlat acısı yaşamak istemeyen derya yürekli bir Annenin, dileğiydi, feryadıydı anlamlı şiir.Kutluyorum can dost yüreği, yaşasın kalemiyle beraber, ömür boyu gülecek olan yüzü,yüzleri güldürsün.Sevgi, selamlarımla.
Milyarlarca insanın; gerek semavî gerek semavî olmayan onlarca din, onlarca ırk, onlarca dil, onlarca rengin birbirlerinden farklı ne çok özelliği vardır biliriz elbette. Ama sevginin, acının, gözyaşının, anne bakışının rengi her dilde, her dinde, her ırkta, her renkte hep aynıdır!
Muhakkak ki farklılıklarımız olacaktır ama ara sıra onları bir kenara bırakıp en azından müşterek değerlere sâhip çıkmayı ve saygı göstermeyi denemek çok zor olmamalı..
Bunları düşündürdü dizeleriniz. Ama, bazen kelimeler bazen de cümleler muhtelif duyarlılıklarla farklı algılanabilir. Bu yüzden daha net bir ifade kullanmam gerekiyorsa;
Duygularınız hissettiklerimdir!
Eyvallah Gülşen Hanım...
Oflu tarafından 5/31/2012 7:48:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
Tebrikler değerli Gülşen hanım.Beğenim ile, yürek sesin daim olsun..
Bahar gelsin, boyversin otlar, Et süt bolluk bereket; Canlanıp şenlensin memleket Ey eli kanlı zalim, Yeter işlediğin zulüm, Yüreklerdeki sevgi merhamet Seni de ezer birgün elbet!
Barış sağlandığında ya da terör ve cehalet aşıldığında, Türk Milleti Atatürk'ün bilim ve akıl rehberliğinde kurduğu Cumhuriyete ve O'nun ilke ve İnkılaplarına sahip çıktığın sürece güzelim ülkem gülümseyecek evlatlar genç yaşlarda toprağa düşmeyecek ve anaları ağlamayacaktır inşAllah Gülşen Hanım...,
Çok anlamlı, barış, sevgi mesajlarıyla örülü harika şiirinizi yürekten kutlarım...
Gülümse ülkem; gamzelerine sakladığın Ölümler, katliamlar ve kahpece vuruşlar Boynunu bükmesin Sen gül ki gözlerinde üşüyen Güneşin çocukları vurulup ölmesin Analar feryat ederken melekler ağlamasın Şimdi güçlü olup dik durma zamanı Hadi gülümse, memleketime bahar gelsin. TEBRİKLER ARKADAŞIM HER DAİM DİK VE DUYARLI YÜREKTEN YİNE DOLU DİZGİN BİR ESERDİ KUTLUYOR VE SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM GÜZEL YÜREĞİNE CANIM..
Allah kahretsin