avuntu öfkeyi bastırırsa demiştim içimdeki serabı kaygılı o flu ezgiye iyileşirse ayalarımdaki pansuman artığı dualar yüzümün dirgen yemiş tırpan izleri sözdü, misafirdin pınar kurur ya da rüzgâr dinginleşirse terkedene dek adın ilmihâlimden yas aklı işte sana çıkan tüm yollar yasaklı ya şimdi ondan değil seni hiç yalnız yürütmedim gidecektim auramı da alıp kendimden...
tümden gittiğini anlatamadığım doğru bilinçaltı hücrelerime ki biliyorum tüm belkilerim hâlâ zafiyet halinde doyarsa sahra ormanları suya hırsızlanırsa kulaklarımdan sesinin izdüşümü yollar benimdi yeşil bakan başka resimler de aşk anımsatırsa vazgeçerse fısıltılar kulaklarımı desibellere boğmaktan karnım bahsetmezse bir daha doymaktan korkma, kârla örtüğüm yok kaybın üzerini alıştım nicedir zarlarla bağdaş kurmaya ama silinmezse hafızamdan ’seviyorum’ objektifli siluetin yine de zarar yok yine de!..
bu olmalı tarifeli sefer dedikleri tarifsiz acılarla bezeli yanakları ayırmalı şimdi resimlerden şimdi kendine gülmeli göz bebekleri delinmeli dudak izlerine alışık mataralar son sarhoşluk faslı değil bu aşkın ayılmadan asılan ta kendisi!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Sarhoşluk Anomalisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Sarhoşluk Anomalisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir, aynı zamanda zekâ işidir de. Bazı cümleleri ve kelimeleri öyle şekillerde kullanırsınız ki; üç ayrı okuyan üç ayrı şey anlar... Serbestte cinas olur mu? Olurmuş...
" yas aklı " " o flu "
Hele " o flu " var ya, onu kimler ne kadar aradı ben iyi bilirim. Tarafınıza patentlenmiştir Serhat Bey!
son sarhoşluk faslı değil bu aşkın
ayılmadan asılan ta kendisi!..
Bu şiire bu yorumlar azzzzzzz.....
Resim asıp kaçanlara teessüflerimi sunuyorum...
Hürmetle Serhat hocam.